پیشگیری از سرقت تجهیزات و انرژی برق از اهداف مشترک پلیس...

پیشگیری از سرقت تجهیزات و انرژی برق از اهداف مشترک پلیس...

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان در دیدار با فرماندهی انتظامی استان با بیان مطلب فوق گفت : لزوم سرکشی مداوم از مالخران ،برخورد جدی با سارقان تجهیزات شبکه ها و تاسیسات برق ، گشت مشترک پلیس و برق از مواردی است که به آنها می بایست توجه ویژه شود.
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق گلستان ، علی اکبر نصیری افزود : تا کنون فرماندهی انتظامی استان همکاری خوبی با ارگانهای خدمات رسان بالاخص شرکت توزیع نیروی برق در سرتاسر استان داشته که همواره مورد تقدیر و تشکر ما بوده است.
وی افزود : این شرکت آمادگی این را دارد نقاط تاریک و خطر آفرین از منظر پلیس گلستان در سرتاسر استان مجهز به روشنایی معابر نماید.
وی با اشاره به شناسایی نقاط آلوده به سرقت تجهیزات شرکت توزیع نیروی برق در استان اظهار داشت: به دنبال این هستیم که با همراهی و مشارکت نیروی انتظامی و استفاده از نیروهای خبره و متخصص با طرح‎ برنامه‎های متناسب با نقاط آلوده از سرقت تجهیزات برق جلوگیری نمائیم.
مهندس نصیری با بیان اینکه مهمترین هدف شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان، تأمین برق مطمئن و پایدار و فراهم نمودن رضایتمندی مردم و مشترکین برق استان گلستان است تأکید کرد: شرکت برق یکی از شرکت‎های خدمات‎رسان است و اینکه افرادی با سرقت تجهیزات برق و بروز خاموشی به رضایتمندی مردم از نظام آسیب وارد کنند پذیرفتنی نیست.
سردار قاسمی فرماندهی انتظامی گلستان در این دیدار ضمن تشکر از فعالیت ها و خدمات مستمر و مفید به شهروندان اظهار داشت: بر اساس برنامه‎های گذشته نیروی انتظامی در خصوص شرکت‎های خدمات‎رسان وظیفه خود می‎داند که از تجهیزات شرکت برق استان گلستان با افزایش گشت ها و حضور هماهنگی حفاظت نماید و تمام سرقت‌هایی که انجام شده در سامانه ثبت شده تا بتوان آنها را رصد نمود.
فرماندهی نیروی انتظامی استان با اشاره به اعمال مشوق برای پرسنل پلیس گلستان جهت پیشگیری از وقوع سرقت گفت : برای همکاران در پلیس گلستان که بتوانند جلوی سرقت را بگیرند و کشفیات انجام دهند علاوه بر عمل به وطیفه قانونی خود، مشوق هایی در نظر گرفته شده که این خود بیانگر حفظ و حراست از تاسیسات دستگاههای خدمات رسان توسط پلیس استان است

پیشگیری از سرقت تجهیزات و انرژی برق از اهداف مشترک پلیس گلستان و برق استان است.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان

    شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان

    شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان یک شرکت در شهر گرگان می باشد

      نظرات