تجلیل مدیران اداره کل راه و شهرسازی استان البرز از نیروی انتظامی

تجلیل مدیران اداره کل راه و شهرسازی استان البرز از نیروی انتظامی

مهندس شریفی – معاون اداره کل راه و شهرسازی استان البرز به مناسبت هفته ناجا با حضور در کلانتری منطقه گوهردشت از زحمات نیروی انتظامی تقدیر و تشکر نمود.

به گزارش اداره روابط عمومی مدیر توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل در این دیدار گفت وظیفه خطیر حفاظت از امنیت و آرامش مردم و استقرار نظم در جامعه بر عهده نیروی انتظامی کشور است و ما همواره قدرشناس این عزیزان که با ایثار جان خود پیام آور امنیت و آسایش برای همشهریان استان البرز می باشند هستیم.

شریفی با اشاره به رابطه کاری نزدیک اداره کل راه و شهرسازی استان البرز با فرماندهی و کارکنان نیروی انتظامی استان البرز بیان داشت یکی از وظایف ذاتی این اداره کل صیانت از حقوق بیت المال و حراست از اراضی ملی است که این امر تنها با همراهی دستگاه قضا و نیروی انتظامی میسر می باشد و این تعامل سازنده تا کنون باعث شده تا از تصرف اراضی ملی جلوگیری شود و امیدواریم این مهم ادامه پیدا کند.

شایان ذکر است در این دیدار که آقایان  رحمت پور رئیس اداره روابط عمومی و همچنین سرهنگ چهری – فرمانده یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان نیز حضور داشتند با اهدا لوح از فرمانده و کارکنان زحمتکش نیروی انتظامی کلانتری گوهردشت تقدیر و تشکر بعمل آمد.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان البرز

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان البرز

    اداره کل راه و شهرسازی استان البرز یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات