همایش شهرداران استان البرز در اشتهارد برگزار شد

همایش شهرداران استان البرز در اشتهارد برگزار شد

همایش شهرداران و فرمانداران استان البرز با حضور دکتر درویش پور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز در اشتهارد برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز در این همایش که در شهرستان اشتهارد و به میزبانی فرمانداری و شهرداری اشتهارد برگزار شد شهرداران و فرمانداران به ارائه مطالبی در خصوص حوزه کاری خود و ارتباط با سایر دستگاههای حاضر مطالبی عنوان کردند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز در این همایش با تاکید بر کمیسیون ماده 5 و اهمیت آن ، گفت : پرونده های مطرح شده در کمیسیون ماده 5 باید دارای دلایل توجیهی و فنی باشد .

مهندس تقی رضایی همچنین با اشاره به بحث سامانه ای شدن پرونده های کمیسیون ماده 5 بر معرفی نمایندگان دستگاههای عضو کمیسیون جهت دریافت سامانه و اخذ کد کاربری جهت راه اندازی این سامانه خبر داد و گفت پس از راه اندازی سامانه کمیسیون از یک مقطع زمانی به بعد این پرونده ها از طریق سامانه مطرح و قابل پیگیری خواهد بود .

وی همچنین به نظارت های عالیه ماده 35 که در استان البرز صورت میگیرد گفت : از ابتدای سال جاری تعداد 1670 مورد بازدید بصورت تصادفی انجام پذیرفته که گزارش تخلفات ساختمانی انجام شده در این بازدیدها با شهرداری مکاتبه شده و بازخورد این گزارشها از سوی شهرداری میبایست منعکس گردد .

در این جلسه مهندس رضایی با اشاره بر سند پهنه بندی حریم شهرهای استان که بر اساس مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری در وزارت راه و شهرسازی مصوب گردیده ، بر رعایت صحیح این مصوبه و حفظ حریم و رعایت ضوابط اجرائی آن تاکید نمودند .

در پایان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز به جمع بندی مطالب عنوان شده و سئوالات مطرح شده پرداختند .

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان البرز

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان البرز

    اداره کل راه و شهرسازی استان البرز یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات