شهردار کرمان در نشست عمومی شورای شهر:  تحقق درآمد شهرداری، نتیجه‌ همراهی و همکاری شورای شهر با شهرداری...

شهردار کرمان در نشست عمومی شورای شهر: تحقق درآمد شهرداری، نتیجه‌ همراهی و همکاری شورای شهر با شهرداری...

شهردار کرمان در نشست عمومی این هفته شورای از تحقق درآمد شهرداری کرمان در شش ماهه‌ اول سال بیش از آن چه که پیش‌بینی شده بود برای اولین‌بار خبر داد و خاطرنشان کرد: این موفقیت، نتیجه‌ همراهی و همکاری شورای شهر با شهرداری است.

سیدمهران عالم زاده با بیان این که شهرداری به ‌تنهایی نمی‌توانست این مدیریت را به خوبی اعمال کند افزود: اگر همراهی و همدلی شورای شهر ادامه یابد این هدف در همین شرایط فعلی کشور قابل دست‌یابی است.

به گفته وی به احتمال زیاد تحقق این میزان درآمد تا پایان سال هم بیش‌تر می شود که اگر در اصلاحیه۲۰۰ میلیاردی بودجه، 40 درصد افزایش اعمال شود سال آینده می توان بودجه‌ی شهرداری را بر اساس هزار میلیارد تومان بست.

عالم‌زاده با بیان این که درآمد شهرداری برای مردم کرمان و آبادانی شهر هزینه می شود گفت: با این حساب، سال آینده تحولات عظیمی را در شهر کرمان خواهیم داشت.

شهردار کرمان با بیان این که آسفالت، از ابتدایی ترین خدمت شهرسازی است گفت: معابری در شهر وجود دارند  که ۲۰ سال است آسفالت نشده اند و این، زیبنده شهر کرمان و شهروندانش نیست.

وی از اعزام 80 نیروی خدماتی شهرداری به عراق خبر داد و گفت: همچنین سازمان اتوبوسرانی شهرداری برای حمل و نقل زائران اعلام آمادگی کرده است.

عالم زاده در ادامه افزود: این سازمان با 30 دستگاه اتوبوس همچنین جاماندگان اربعین را از مقصد جوپار به سمت کرمان انتقال می دهد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر کرمان

    منبع خبر

    شورای شهر کرمان

    شورای شهر کرمان یک شورای شهر در شهر کرمان می باشد

      نظرات