رضا یزدانپناه معاون خدمات شهری شهرداری زرند: بیش از 40كیلومتر از جوی های سطح شهر لایروبی عمقی شده اند .

رضا یزدانپناه معاون خدمات شهری شهرداری زرند: بیش از 40كیلومتر از جوی های سطح شهر لایروبی عمقی شده اند .

معاون خدمات شهری شهرداری زرند از ادامه طرح لایروبی جوی های سطح شهر خبرداد و گفت: این طرح با هدف روان سازی و دفع پساب ها و جلوگیری از بوی نامطبوع و به منظور جلوگیری ازبروز آب گرفتگی خیابانها در زمانهای بارندگی در حال انجام می باشد .

رضا یزدانپناه افزود:یکی از مواردی که در بسیاری از مواقع باعث هدر رفت آب و آبگرفتگی معابر می شود تخلیه نخاله های ساختمانی در جوی های شهر می باشد

معاون خدمات شهری با اعلام اینکه این طرح با جدیت در دستور کار شهرداری قرار دارد،گفت:از ابتدای اجرای این طرح با همکاری سازمان سیما،منظر وفضای سبز شهرداری بیش از 40کیلومتر از جوی های معابر اصلی لایروبی شده اند.

وی ارتقاء سطح بهداشتی محلات ،پاکسازی جوی ها از ضایعات ،روان سازی و هدایت صحیح آب ،کاهش آبگرفتگی معابر را از اهداف این طرح دانست و گفت:با پایان یافتن عملیات لایروبی در جوی های اطراف به زودی معابر اصلی نیز لایروبی خواهند شد .

یزدانپناه گفت: بلوارهای آزادی ،ابوذر،8شهریور ،جنت،آیت الله هاشمی ،9دی ،شهدای ریحان،فاطمیه و خیابانهای شهید رشیدی ،پوریای ولی ،خلیلی ،قرنی ،باهنر ،مطهری ،مدرس و...لایروبی و زیبا سازی شده اند .

وی در پایان اظهار داشت: همه شهروندان در ایجاد شهری پاک و ایمن باید شهرداری را یاری و از تخلیه ضایعات و پسماندها در کانال ها و جوی‌ها خودداری کنند .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری زرند

    منبع خبر

    شهرداری زرند

    شهرداری زرند یک شهرداری در شهر زرند می باشد

      نظرات