گام بلند عباس رجبی  برای رفع معضلات پیش روی شهر ساری

گام بلند عباس رجبی برای رفع معضلات پیش روی شهر ساری

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری ساری، روز گذشته عباس رجبی شهردار ساری با محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار عباس رجبی طی گفتگویی به بیان معضلات پیش روی شهر ساری پرداخت و اظهار داشت: امروز ساری به عنوان مرکز استان با گره های ترافیکی عدیده ای مواجه است و در این راستا اتمام پروژه های معطل مانده ای چون فاز2 ملل، تکمیل و راه‌اندازی نیروگاه زباله‌سوز و دیگر پروژه های عمرانی نیمه کاره نیازمند عزم جدی مسئولان و حمایت های ملی است.

وی در ادامه گفت: مرکز استان به دلیل جمعیت شناور و طریق‌الرضا(ع) بودن، بار ترافیکی بسیاری را بر دوش می‌کشد، جمعیت بسیاری روزانه از سراسر استان به ادارات کل مستقر در ساری مراجعه می‌کنند که این مساله هم بار ترافیکی مرکز استان را مضاعف می‌کند، رفع گره‌های ترافیکی ساری اقدامی موثر در پویایی شهر و سهولت تردد برای شهروندان خواهد بود.

این مسئول در ادامه گفتگو با معاون رییس جمهور با اشاره به افق گردشگری ساری در سال ۲۰۲۲، بیان داشت: نیاز است ساری که به عنوان مرکز گردشگری اکو در سال ۲۰۲۲ انتخاب شده زیرساخت‌های لازم در این زمینه را فراهم کنیم و فاز دوم پروژه ملل می‌تواند در این مسیر راهگشا باشد.


در این دیدار شهردار ساری بر اولویت داشتن تکمیل و راه اندازی پروژه نیروگاه زباله سوز ساری اشاره ای مجدانه داشت و مرتفع شدن آن را عامل مهمی در برطرف شدن معضل پسماند مازندران دانست که محقق شدن این موضوع عزم جدی دولت و شخص رییس سازمان برنامه و بودجه کشور را می طلبد.

ماحصل این گفتگو و جلسه پیگیری مشکلات شهر ساری، دستورات لازم معاون رییس جمهور جهت تکمیل پروژه های عمرانی نیمه تمام بوده است.

شایان ذکر است، رجبی در نخستین روزهای شروع به کار خود، دیدار با مسئولان ارشد را در دستور کار خود قرار داده تا با قدرت چانه‌زنی در سطح ملی، بخشی از مشکلات پیش روی مرکز استان را مرتفع سازد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات