نشست هم اندیشی با نیروی انتظامی و سپاه در شرکت آب منطقه ای برگزار...

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای جلسه هم اندیشی با نیروی انتظامی و سپاه در راستای اطلاع رسانی طرح احیا و تعادل بخشی منابع آبی استان این شرکت تشکیل شد.

در این جلسه احمدرضا سدهی، مدیر عامل شرکت آب منطقه ای ای ضمن تشکر از عوامل نیروی انتظامی و سپاه در راستای انجام فعالیت های مربوط به حفاظت از منابع آبی بیان کرد: موضوع آب، موضوع یک دستگاه یا یک نهاد نیست بلکه همگانی و مربوط به تمام احاد مردم است .

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای در ادامه جلسه بیان کرد: حفاظت از آب کشور میتواند در کنار حفاظت از خاک میهن قرار بگیرد همانطور که در هشت سال دفاع مقدس برای خاک وطن جنگیدیم، هم اکنون برای حراست از منابع آبی کشور بایستی اهتمام کنیم. علی اکبر صبا افزود: کارهایی نظیر اجرای پروژه های تغذیه مصنوعی، جایگزینی مصارف آب زیرزمینی توسط منابع آب سطحی میتوانند کمک کننده باشند ولی عمده مشکل ما مدیریت مصرف بویژه در حوزه کشاورزی است. وی افزود: وزارت نیرو با بکارگیری گروه های گشت و بازرسی به بحث احیاء و حفاظت از منابع آب ورود پیدا کرده است ولی حفاظت از این منابع به تنهایی توسط وزارت نیرو امکانپذیر نیست. طیف وسیعی از اقشار جامعه مخاطبان ائمه جمعه و بسیج هستند از این پتانسیل بایستی در جهت اطلاع رسانی به مردم استفاده شود .

در ادامه این نشست ستوان یکم، بهرام حمزه بیان کرد: نیروی انتظامی در بحث مدیریت تنشها، اعتراض های مربوط به مباحث آبی همیشه حضور داشته است و تلاش این نهاد بر حفظ امنیت و ثبات در این موارد بوده است و در بحث برداشت های غیر مجاز نیروی انتظامی بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری، جهاد گونه و انقلابی کار انجام داده است. وی افزود: برای مباحث مالی بهتر است اقدامات پیشگیرانه و پیش یابانه انجام دهیم و با اطلاع رسانی، فرهنگ سازی و آموزش مردم مانع از فضاسازی سودجویان و تنش های بعدی شویم.

در پایان جلسه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج، سرهنگ فرج زاده بیان کرد: سپاه همکاری و هم افزایی با سایر دستگاهها در راستای انجام امور مربوط به کشور را از وظایف مهم خود میداند و در هر زمانی که نیاز باشد آماده همکاری و هم دلی است.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری

    شركت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات