اتمام پروژه های نیمه تمام، اولویت مدیریت شهری ارومیه / اقدامات قابل قبولی در حوزه عمران و فضای سبز درشهر صورت گرفته است

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: سرمایه گذاری در شهر ارومیه یکی از ضروریات و پراهمیت ترین رویکرد دوره های چهارم و پنجم شورا بوده است.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ حسین پناهی، سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه  در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه  بیان کرد: باید انتقاد منصفانه در همه زمینه ها داشته باشیم و شهردار ارومیه با تمام توان در حال خدمت در راستای توسعه و آبادانی شهر ارومیه است.
وی عنوان کرد:  شهر نباید متکی بر یک نفر باشد و امروز همه با یکدلی و همفکری در جهت توسعه شهر ارومیه در حال خدمت هستیم.
پناهی با اشاره به حمایت  با تمام توان و انرژی از والیبال به عنوان  برند شهر ارومیه، اظهار کرد:  شورای اسلامی شهر ارومیه از تیم فوتبال ۹۰ ارومیه حمایت می کند.
وی با بیان این که مدیریت شهری از ورزش قهرمانی و پهلوانی حمایت کرده و می کند، گفت: امروز در ورزش فوتبال حرفه ای حرف برای گفتن داریم.
سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه  عنوان کرد:  متولیان ورزش باید وارد میدان شوند ، شورای اسلامی شهر و شهرداری ارومیه در حد و توان لازم اعتبارات لازم را برای ورزش حرفه ای مصوب کرده است.
وی با بیان اینکه اولویت مدیریت شهری اتمام پروژه های نیمه تمام است، بیان کرد:   امروز شهرداری ارومیه از مراحل بحران مالی گذر کرده است اما نمی توان گفت که مشکل مالی نداریم.
سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه  خاطر نشان کرد:  اقدامات قابل قبولی در حوزه عمران و فضای سبز داشته ایم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات