آسيبي به درختان چهارباغ وارد نشده است

آسيبي به درختان چهارباغ وارد نشده است

مديرعامل سازمان پارك ها و فضاي سبز شهرداري اصفهان گفت: ورود شيرابه سيماني به ريشه درختان چهارباغ عباسي صحت ندارد و اين اطمينان را به مردم مي دهم كه در عمليات عمراني چهارباغ، آسيبي به درختان وارد نشده است.

به گزارش ايمنا و به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌اي شهرداري اصفهان، فروغ مرتضايي نژاد در مورد شائبه ورود شيرابه سيمان ناشي از فعاليت پروژه‌هاي عمراني در محور مياني چهارباغ به درختان اين خيابان، اظهار كرد: اين پروژه با هماهنگي و نظارت سازمان پارك ها و فضاي سبز پيش مي رود و برنامه در اين پروژه، نگهداشت و مراقبت از تك درختان چهارباغ است.

وي ادامه داد: به همين منظور دستورالعمل نگهداري از تك درختان در چهارباغ ابلاغ شده، در نزديكي حوض خرگاه در برخي موارد پروژه را براي مراقبت از درختان تعطيل كرده ايم و با حفظ اصول نگهداري، پروژه مجددا ادامه پيدا كرده است.

مديرعامل سازمان پارك ها و فضاي سبز شهرداري اصفهان تصريح كرد: در مسير ايجاد آبراهه محور مياني، براي هر درخت حائلي به فاصله يك متر و 60 سانتي متر ايجاد مي شود تا اتفاقي براي درختان چهارباغ نيفتد.

وي با تاكيد بر اينكه نظارت كافي بر نحوه كار پيمانكار عمراني در اين محور وجود دارد، خاطرنشان كرد: نظارت به صورت روزانه از سوي يك كارشناس خبره انجام مي شود و هر هفته نيز نظارت از سوي ديگر كارشناسان فضاي سبز در اين محور صورت مي گيرد.

مرتضايي نژاد عنوان كرد: حتي اگر ريشه برخي درختان از خاك بيرون زده شود با روش هاي نگهداري پوشانده شده و از آنها محافظت مي شود.

وي گفت: اطمينان مي‌دهيم در آينده نيز تا زماني كه سازمان پارك ها و فضاي سبز نظارت مي كند، هيچ آسيبي به درختان محور چهارباغ وارد نخواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات