بازدید رئیس اداره درآمد و خدمات امور مشترکین آبفار خراسان رضوی از آبفار سبزوار

بازدید رئیس اداره درآمد و خدمات امور مشترکین آبفار خراسان رضوی از آبفار سبزوار

در راستای خدمات رسانی به روستاییان، رئیس اداره درآمد و خدمات امور مشترکین آبفار خراسان رضوی از امور آبفار سبزوار بازدید به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی، مدیر آبفار سبزوار در این دیدار با اشاره به وضعیت کنونی آبرسانی به روستاهای این شهرستان و برخورداری بیش از 29 هزار مشترک از خدمات این امور، به ارائه گزارشی از عملکرد امور مشترکین و راهکارهایی در راستای وصول مطالبات، فروش انشعابات، تغییر کاربریها و … پرداخت.

رئیس اداره درآمد و خدمات امور مشترکین آبفار خراسان رضوی در این جلسه به بیان مشکلات موجود و ارائه راهکارهایی از قبیل سرکشی از روستاهای تحت پوشش، نظارت بر کار مجموعه شرکت تعاونی آبداران، استاندارد سازی انشعابات و همچنین واقعی سازی تعرفه ها و مصارف مشترکین پرداخت.

محمد رضا ابراهیمی همچنین مطالبی در خصوص جذب درآمدها، کاهش هزینه ها و تسهیل در خدمات رسانی به مشترکین و کسب رضایت حداکثری آنان بیان کرد.

ابراهیمی با اشاره به اینکه رسالت سقایی روستاییان بر دوش شرکت آب و فاضلاب روستایی می باشد، خواستار تعامل و همکاری هرچه بیشتر قسمتهای مختلف اداره با امور مشترکین شد و از زحمات مدیر و کارکنان آبفار و شرکت تعاونی آبداران شهرستان سبزوار قدردانی نمود.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی یک شرکت در شهر مشهد می باشد

      نظرات