هزینه 25 میلیارد ریالی نگه‌داشت شهری در منطقه 4

هزینه 25 میلیارد ریالی نگه‌داشت شهری در منطقه 4

مدیر منطقه چهار شهرداری کاشان، در برنامه رادیویی صبح سیلک، با تسلیت ایام اربعین حسینی گفت: شنبه 27 مهر ماه همایش جاماندگان قافله اربعین در قالب یک همایش پیاده‌روی در بلوار امام رضا(ع) به محل مصلی بقیه‌الله الاعظم(عج) کاشان با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری کاشان برگزار می‌شود که با حضور گسترده شهروندان ولایت‌مدار شکوهی مضاعف پیدا می‌کند.

ابوالفضل ساروقیان در ادامه در خصوص بودجه سال 98 منطقه چهار شهرداری بیان کرد: این بودجه مصوب در سال جاری، 26 میلیارد تومان بوده که بنا به اولویت‌ها به پروژه‌های عمرانی فرهنگی و اجتماعی اختصاص داده شده است.

وی، احداث بلوار منتهی به شاهزاده ابراهیم به مساحت 350 متر مربع و 24 متر عرض معبر با بودجه 800 ملیون تومان، احداث خانه فرهنگ فین به مساحت 750 متر مربع و با بودجه 700 ملیون تومانی و...را به عنوان برخی پروژه‌های منطقه یادآور شد و افزود: تکمیل و بهره برداری خانه فرهنگ فین تا سال آینده به طول می‌انجامد.

ساروقیان با بیان اینکه 2.5 میلیارد تومان هزینه نگه‌داشت شهری و عمرانی منطقه در شش ماه نخست سال جاری بوده است گفت:3 میلیارد ریال نیز هزینه نگه‌داشت فضای سبز در این مدت بوده است.

مدیر منطقه چهار شهرداری در ادامه به موضوع سگ‌های ولگرد پرداخت و عنوان کرد: ما در سطح منطقه پیام‌های زیادی در خصوص سگ‌های ولگرد داریم که تا به امروز با هماهنگی نهادهای مرتبط، پاک‌سازی به شیوه سنتی صورت پذیرفته اما شیوه جدیدی در این زمینه مدنظر قرار گرفته است.

ساروقیان افزود: توسط معاونت خدمات شهری زمینی برای نگهداری سگ‌ها در نظر گرفته شده که انتظار می‌رود با اختصاص بودجه و کمک حامیان حقوق حیوانات محیط زیست به زودی شاهد دایر شدن این مجموعه باشیم.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات