هیچ‌گونه حقوق معوق در دوره کنونی مدیریت شهری وجود ندارد

هیچ‌گونه حقوق معوق در دوره کنونی مدیریت شهری وجود ندارد

مجید شمس در برنامه رادیویی صبح سیلک تصریح کرد: در حال حاضر اقداماتی که در سیستم اداری مالی شهرداری کاشان رقم می‌خورد بی‌نظیر است و بهترین نظام‌های پرداخت حقوق و دستمزد اجرا می‌شود.

وی با اشاره به پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان شهرداری بر مبنای قانون کار و طبیعتا مبلغ پایین پایه‌ای آن گفت: شهرداری با یافتن ردیف‌های قانونی در مسیر جبران این ضعف گام نهاده و حقوق کارکنان خود را با بهترین مزایا البته تا حد امکان و بر اساس ردیف‌های قانونی پرداخت کرده است.

عضو شورای اسلامی شهر یادآور شد: همه می‌دانیم که کشور با توجه به تحریم‌ها در وضعیت اقتصادی مناسبی قرار ندارد اما خوشبختانه شهرداری کاشان با تمام این کمبودها بدون منت در ۲۵ ماه گذشته هر ماه یک حقوق را به کارمندان خود پرداخت کرده است.

شمس افزود: مردم باید بدانند که حقوق پرسنل ۱۰۰ روز عقب نیست و این نیست که یک کارمند یا کارگر عزیزی حدود ۱۰۰ روز حقوق نگرفته باشد بلکه بحث معوقات حقوق و به دوره گذشته بر می‌گردد و خوشبختانه ما در دوره جدید مدیریت شهری هیچ‌گونه حقوق معوق نداشته و نداریم.

وی با اشاره به بهبود وضعیت درآمدی شهرداری در نیمه دوم سال جاری گفت: برنامه‌ریزی‌های انجام شده شهرداری به دنبال تسویه حقوق معوق دوره قبل در این دوره است.

عضو شورای اسلامی شهر با بیان اینکه هر ماه 13 تا 15 میلیارد تومان هزینه نقدی صرف پرداخت حقوق، بیمه و مالیات کارمندان شهرداری می‌شود گفت: ما مدافع حقوق کارگران پرتلاش هستیم و برنامه‎هایی هم وجود دارد که تمام این مسائل و دغدغه‌ها رفع شود اما پیش از هر چیزی باید با همدلی و وحدت تمام مشکلات را حل کرد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات