عنصری جز وحدت نمی‌تواند ما را به توسعه برساند

عنصری جز وحدت نمی‌تواند ما را به توسعه برساند

مجید شمس در برنامه رادیویی صبح سیلک گفت: عنصری جز وحدت نمی‌تواند ما را به همدلی و توسعه و رشد برساند و هرجا شکست بوده به خاطر نادیده گرفتن این موضوع بوده است.

وی با اشاره به اجرای شیوه مدیریت مشارکتی خاطرنشان کرد: در دوره جدید این نوع مدیریت باعث همراهی مردم و مسئولان با یکدیگر شده و موجب آن شده تا این دو رکن، از نیازها و دغدغه‌های یکدیگر باخبر شوند و شهرداری و مردم می‌توانند به راحتی در کنار هم مشکلات خود را با دیدگاه‌های درست با شناخت صحیح حل کنند.

به گفته وی، با مدیریت مشارکتی در شهرداری کاشان، این توان را پیدا کرده‌ایم تا عدالت اجتماعی و توزیع خدمات را در مناطق مختلف شهرداری به یک میزان اجرایی کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر کاشان، با بیان اینکه اختلاف دیدگاه به منزله دو بال است که باید مجموعه را به سمت درست به حرکت در بیاورد عنوان کرد: همه‌ دیدگاه‌های مخالف و موافق باید برای توسعه تلاش کنند چراکه دوران خدمت کوتاه است او باید با پرهیز از تفرقه‌افکنی تنها به دنبال اثرگذاری مثبت باشیم.

شمس، شورای اسلامی شهر را یک حامی و بازوی قدرتمند برای شهرداری خواند که موانع توسعه شهر را از مقابل شهرداری بر می‌دارد و افزود: این بازوی توانمند فراتر از روند کار شهرداری بسیار تعیین کننده است به این معنا که هر کجا شورای شهر بتواند وحدت و همدلی ایجاد کند، نه تنها شهرداری بلکه سایر دستگاه‌های اجرایی شهر نیز می‌توانند در جهت توسعه و پیشرفت شهر از آن استفاده کنند.

وی با تأکید بر اینکه اختلاف سلیقه همه جا وجود دارد گفت: اما موضوع آن است که این اختلاف سلیقه باید منجر به رشد و توسعه شود و سنگ اندازی در مقابل توسعه پذیرفتنی نیست.

عضو شورای اسلامی شهر، نقد را لازمه پیشرفت و تکامل دانست و بر لزوم نقدپذیری تمام مجموعه‌ها و نهادها از جمله شورای اسلامی شهر تأکید کرد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات