کسب رتبه برتر شرکت آب منطقه ای در شاخص های عمومی

رئیس گروه بازرسی و مدیریت عملکرد شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی گفت: این شرکت در ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان در سال 97، موفق به کسب رتبه برتر در شاخص های عمومی شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی، محمد حسین کرابی با اشاره به موضوع ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان، اظهار کرد: براساس نتایج ارزیابی عملکرد شاخص های عمومی و اختصاصی سال 97، شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی در شاخص های عمومی موفق به کسب رتبه برتر در بین 59 دستگاه اجرایی شرکت کننده شده است.

وی ضمن تبریک به مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی و کارکنان آن شرکت، گفت: براساس مقررات مربوطه و مصوبات ستاد جشنواره شهید رجایی استان مقرر است از شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی در مراسم افتتاحیه جشنواره شهید رجایی استان به عنوان دستگاه برتر تقدیر بعمل آید.

رئیس گروه بازرسی و مدیریت عملکرد شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی افزود: خوشبختانه این شرکت در چهار سال متوالی (سال های 94 ، 95 ، 96 و 97) با حمایت مدیران ارشد و تلاش و همت کارکنان محترم شرکت در بین دستگاه ها اجرایی استان موفق به کسب رتبه برتر شده است و این نشان از جدیت و اهتمام تمامی همکاران در راستای تحقق اهداف کلان شرکت که سرلوحه آن خدمت رسانی بهتر به مردم می باشد ، دارد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات