رضایتمندی زائران از خدمات رسانی کاروان خدام الحسین (ع)شهرداری مشهد در  ...

رضایتمندی زائران از خدمات رسانی کاروان خدام الحسین (ع)شهرداری مشهد در ...

رضایتمندی زائران از خدمات رسانی کاروان خدام الحسین (ع)شهرداری مشهد در نجف اشرف

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، زیارت، گردشگری و رسانه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: زائران از خدمات رسانی کاروان خدام الحسین(ع) شهرداری در شهر نجف رضایتمندی دارند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، احسان اصولی در حاشیه بازدید از روند خدمات رسانی پاکبانان و جابجایی زائران توسط اتوبوس های شهرداری مشهد در شهر نجف اشرف، افزود: در راهپیمایی اربعین حسینی مردم به صورت میلیونی از سراسر کشور شرکت می کنند و برای زیارت به نجف اشرف و کربلای معلا می آیند. اما زیرساخت های حمل و نقل و خدمات شهری این شهر پاسخگوی حضور این حجم از جمعیت نیست .
وی اضافه کرد: لذا هرساله در ایام اربعین اتوبوس ها، اتوبوسرانان و پاکبانان شهرداری مشهد برای خدمات رسانی به زائران در غالب کاروان خدام الحسین(ع) به نجف اشرف اعزام می شوند.
اصولی با بیان اینکه اربعین امسال نیز 100 دستگاه اتوبوس شهرداری مشهد به شهر نجف اعزام شده است، اظهار کرد: با کمک این تعداد اتوبوس در ایام اربعین حسینی، زائران درمسیر شوملی به نجف و بالعکس به صورت رایگان جابه جا شدند که این موضوع به ویژه در مسیر بازگشت، سبب رضایتمندی زائران می شود.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد همچنین به رفت و روب معابر منتهی به حرم حضرت علی (ع) در نجف اشرف اشاره کرد و ادامه داد: درکنار خدمات رسانی اتوبوسرانان تعداد 600 پاکبان نیز به نجف اعزام شده اند که نظافت و رفت وروب یک میلیون متر مربع از معابر اصلی پیرامون حرم مطهر امیر المومنین علی (ع) را برعهده دارند.
وی گفت: خدمات رسانی خدام الحسین (ع) شهرداری مشهد در این شرایط سخت در شهر نجف دعای خیر زائران را به دنبال دارد که این موضوع خیر و برکت را برای شهرمان به همراه خواهد داشت.
اصولی افزود: پاکبانان و اتوبوسرانان حاضر در نجف در طول سال توفیق خدمت به زائران امام رضا(ع) را دارند.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: اکنون نیز آنان توفیق پیدا کرده اند در شهر نجف به زائران اهل بیت (ع) خدمات رسانی کنند که این اقدام اجر و پاداش معنوی برای آنها به همراه دارد.
مجید خبیری- خبرنگار اعزامی به کشور عراق، شهر نجف اشرف

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات