جابجایی 65 هزارزائر و جمع آوری بیش از 1650 تن زباله طی 7روز در نجف  ...

جابجایی 65 هزارزائر و جمع آوری بیش از 1650 تن زباله طی 7روز در نجف ...

جابجایی 65 هزار زائر و جمع آوری بیش از 1650 تن زباله طی 7روز در نجف اشرف

معاون شهردار و رئیس ستاد اربعین شهرداری مشهد با اشاره به خدمات ارائه شده از سوی کاروان خدام الحسین (ع) شهرداری مشهد در شهر نجف گفت: طی هفت روز گذشته بیش از 65 هزار زائر جابجا شده و حدود 1650 تن زباله درنجف جمع آوری شده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، رضا خواجه نائینی درحاشیه بازدید از محل های اسکان پاکبانان، اتوبوسرانان و استقرار اتوبوسهای شهرداری مشهد درنجف اشرف، افزود: در بازدید و صحبتی که با زائران پیاده اربعین در نجف اشرف انجام شد خوشبختانه از نحوه خدمات دهی اتوبوس ها و رفت وروب خدمات شهری شهرداری مشهد رضایت داشتند.
وی اضافه کرد: اتوبوسرانان و پاکبانان کاروان خدام الحسین (ع) شهرداری مشهد با وجود هوای گرم، ازدحام جمعیت و ترافیک سنگین، با اشتیاق و انرژی تمام اقدام به خدمات رسانی به خیل عظیم زائران در این شهر می کنند.
خواجه نائینی با بیان اینکه ناوگان اتوبوسرانی شهرداری مشهد تنها ناوگانی است که اقدام به جابجایی زائران درمسیر شوملی تا نجف می کند، اظهارکرد: بر اساس گفته زائران هزینه جابجایی هر نفر در این مسیر توسط خودروهای مسافر بر حدود 90 هزار تومان است.
معاون شهردار و رئیس ستاد اربعین شهرداری مشهد اظهارکرد: طی هفته گذشته تا کنون حدود1000 سفر از سوی 103 دستگاه اتوبوس اعزامی به شهر نجف در مسیر شوملی-نجف انجام و بیش از 65هزار زائر به صورت رایگان جابجا شده اند.
وی ادامه داد: همچنین در این مدت حدود 1650 تن زباله نیز از سوی پاکبانان جمع آوری شده و 16 دستگاه خودرو مکانیزه جمع آوری پسماند، زباله ها را به محلهای تعیین شده حمل کرده اند.
گفتنی است، کاروان خدام الحسین (ع) شهرداری مشهد متشکل از 600 پاکبان ، 320 اتوبوسران و عوامل فنی و اجرایی به همراه 103 دستگاه اتوبوس ،16 خودرو مکانیزه جمع آوری زباله و دو خودرو آتش نشانی است که برای خدمات رسانی به زائران اربعین در نجف اشرف حضور دارند.
مجید خبیری-خبرنگار اعزامی به کشور عراق، شهر نجف اشرف

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات