گردشگری پاک جزو برنامه های اولویت دار محیط زیست استان است

گردشگری پاک جزو برنامه های اولویت دار محیط زیست استان است

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان محسن جعفری نژاد بسطامی در جمع اعضای سازمان های مردم نهاد محیط زیستی استان همدان افزود: استان همدان هم در حوزه های اجتماعی و هم در حوزه های دستگاهی استان پیشرو بوده است و باید ظرفیت های اجتماعی این مردم و استان خوب را در کنار محیط زیست داشته باشیم.

جعفری نژاد ادامه داد: برای میزبانی مهمان نوازانه از گردشگران در استان همدان نیاز به شهر و محیط زیست پاک و عاری از زباله داریم و مهد تاریخ و تمدن نباید با مشکلات نخاله های سازمانی و پسماند در جاده های بین راهی دست و پنجه نرم کند.

وی خواستار توجه جدی تر به عنوان شهر سبز پایدار در همدان شد و گفت: استفاده از ظرفیت های دانشگاهی و نظرات جوانان خوش فکر با توجه به اهداف و سیاست های سازمان حفاظت محیط زیست می تواند مسائل و چالش های محیط زیستی استان را کاهش دهد و ما در این مسیر به همراهی تمامی اقشار از جمله سازمان های مردم نهاد نیاز داریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اصل پنجاهم قانون اساسی یک اصل مترقی است و حفظ محیط زیست بر اساس این اصل به عهده همگان است و می بایست اجازه دهیم دموکراسی و هم اندیشی در جامعه مسیر خود را پیدا کند تا به توفیقات اجتماعی به خصوص در عرصه محیط زیست بیانجامد.

در نشست مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان و اعضای سازمان های مردم نهاد استان ، اعضای سمن ها به بیان نقطه نظرات و ارائه عملکرد در حوزه محیط زیست استان از ابتدای سال پرداختند.

لینک اصل خبر در سایت سازمان حفاظت محیط زیست

    منبع خبر

    سازمان حفاظت محیط زیست

    سازمان حفاظت محیط زیست یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات