هرگاه صنعت به محیط زیست توجه کند,پایداری توسعه رخ می دهد

هرگاه صنعت به محیط زیست توجه کند,پایداری توسعه رخ می دهد

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان محسن جعفری نژاد بسطامی در بازدید از شرکت معادن سرمک در ملایر با بیان این مطلب افزود: واحدهای صنعتی و تولیدی در صورت داشتن اثرات سوء زیست محیطی, می بایست هزینه های ناشی از آن را در چهارچوب قانون بپردازند.
جعفری نژاد بسطامی ادامه داد: معدن سرمک از جمله واحدهای معدنی بزرگ و فعال استان همدان است که ضمن توجه به اشتغال و تولید به دنبال همراهی در حوزه محیط زیست نیز بوده و تلاش دارد فعالیت آن کمترین اثرات زیست محیطی و بهداشتی را داشته باشد, با این حال حفاظت محیط زیست استان همدان نظارت و پایش مستمر خود را بر فعالیت این واحد معدنی و سایر واحدهای تولیدی و صنعتی تداوم می بخشد.
وی تاکید کرد: فعالیت های معدن سرمک می بایست منطبق با ضوابط زیست محیطی باشد و برنامه های پایش و کنترل اثرات زیست محیطی ناشی از فعالیت این شرکت نیز می بایست با هماهنگی و نظارت محیط زیست استان صورت گیرد.
مدیر شرکت معادن سرمک در ملایر نیز تاکید کرد: مباحث زیست محیطی از اولویت های شرکت معادن سرمک است و تمام تلاش این شرکت بر حفظ و رعایت استانداردهای محیط زیستی معطوف شده است.
گفتنی است در این بازدید, مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان با مدیران معادن سرمک در ملایر دیدار کرد و فعالیت ها و فرایند تولید در این واحد معدنی بررسی شد.

لینک اصل خبر در سایت سازمان حفاظت محیط زیست

    منبع خبر

    سازمان حفاظت محیط زیست

    سازمان حفاظت محیط زیست یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات