شناسایی وفروش ساختمان‌های مازاد دستگاه‌های پایتخت

شناسایی وفروش ساختمان‌های مازاد دستگاه‌های پایتخت

www.BanaNews.irمدیر کل توسعه و منابع انسانی و تحول اداری استانداری تهران از افزایش روند خروج کارمندان از تهران خبرداد و گفت: بزودی آمار نهایی خروج کارمندان را اعلام می کنیم.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) افشین سفاهن در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به طرح خروج کارمندان از شهر تهران، گفت: خروج کارمندان در حال انجام است و پس از آنکه افراد تقاضای خود را مبنی بر خروج از پایتخت اعلام می‌کنند مقدمات درخواست آنها انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال جمع‌آوری آمار خروج کارمندان تمامی ادارات و وزارتخانه‌ها هستیم، افزود: به زودی آمار دقیق کارمندانی که از تهران خارج شده‌اند را اعلام می‌کنیم.

مدیر کل توسعه و منابع انسانی و تحول اداری استانداری تهران با اشاره به تسریع روند خروج کارمندان و بررسی درخواست‌های شهروندان پس از پایان امتحانات خرداد ماه دانش آموزان همچنین تصریح کرد: پس از پایان امتحانات شمار مراجعه کنندگان برای خروج افزایش می‌یابد.

انتقال کارمندان تهرانی به سه استان البرز، گیلان و مازندران

شناسایی و فروش ساختمان‌های مازاد دستگاه‌های پایتخت

به گفته وی، کارمندان متقاضی خروج از تهران به ترتیب آمار به استان‌های البرز، گیلان و مازندران منتقل می‌شوند.

سفاهن در خصوص سرنوشت ادارات و ساختمان‌های دستگاه‌های دولتی مازاد پس از خروج کارمندان نیز گفت: در حال حاضر ساختمان‌های مازاد و خالی ادارات و دستگاه‌ها مشخص و در قالب طرحی، شرح وظایف کارکنان ادارات، تعداد آنها، فضای استاندارد مورد نیاز کارمندان احصاء شده است تا مابه التفاوت فضای مازاد در ادارات تععین و سپس فروش آنها انجام شود.

مدیر کل توسعه و منابع انسانی و تحول اداری استاندار تهران در پایان تاکید کرد: فروش ادارات و ساختمان‌های دستگاه‌های دولتی با توجه به وسعت و تعداد بالای آنها همچنین تعیین فضای استاندارد برای کارکنان نیازمند یک کار دقیق و کارشناسی شده است.

 

 

    نظرات