افزایش نرخ کرایه‌های حمل ونقل عمومی از ابتدای تیر

افزایش نرخ کرایه‌های حمل ونقل عمومی از ابتدای تیر

www.BanaNews.irرییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه نرخ کرایه‌های حمل و نقل عمومی از ابتدای تیر ماه افزایش می‌یابد، گفت: مبنای این افزایش، مصوبه‌ پیشین شورای شهر در این درباره است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) مهدی چمران، در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه شورای شهر پیش از این درباره نرخ کرایه‌های حمل و نقل عمومی در سال ۹۰ مصوبه‌ای داشته است، عنوان کرد: در این مصوبه افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی ۱۵ درصد پیش‌بینی شده است.

وی در عین حال، درباره میزان افزایش نرخ بلیت مترو نیز، تاکید کرد:‌ این میزان هنوز مشخص نشده و ظرف چند روز آینده، تکلیف افزایش نرخ بلیت مترو نیز مشخص می‌شود.

شورای شهر تهران پیش از این در لایحه « تعیین قیمت بلیت خطوط مترو در سال ۹۰» میزان افزایش نرخ بلیت مترو را ۳۰ درصد تصویب کرده بود که این موضوع با اعتراض وزیر کشور مواجه شد .

معاون ترافیک شهردار تهران نیز پیش از این با بیان اینکه نرخ‌های جدید حمل و نقل عمومی از اول تیر ماه اصلاح و اجرا می‌شود از افزایش کرایه‌ها خبر داده و اعلام کرده بود: جزئیات افزایش نرخ حمل و نقل عمومی مجدد در شورای شهر تهران بررسی و رسما اعلام می‌شود، اما پیش‌بینی می‌شود حدود ۱۵ درصد در بخش تاکسیرانی، ۲۰ درصد در مترو و ۲۰ درصد نیز در شبکه‌ اتوبوسرانی افزایش کرایه داشته باشیم.

 

 

    نظرات