وزیر مسکن وشهرسازی :   اجرای طرح مسکن مهر با قدرت ادامه می یابد.

وزیر مسکن وشهرسازی : اجرای طرح مسکن مهر با قدرت ادامه می یابد.

www.BanaNews.irوزیر مسکن و شهرسازی با رد شایعات پیرامون وجود مشکلاتی در اجرای طرح مسکن مهر تصریح کرد: اجرای این طرح با تمام قوت و قدرت در کشور ادامه خواهد یافت.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) پایگاه اطلاع رسانی وزارت مسکن وشهرسازی مهندس نیکزاد در مراسم کلنگ زنی ۶۰۰ واحد مسکونی مهر در شهرستان ابهر با بیان اینکه ما در اجرای طرح مسکن مهر به گفتمان حضرت امام خمینی (ره) بازگشته ایم و خدماتی مانند زمین رایگان، تسهیلات قرض الحسنه،‌ تامین تاسیسات زیربنایی و ساخت فضاهای روبنایی را در اختیار مردم قرار می دهیم اظهار داشت: برخلاف برخی شایعات پیرامون وجود مشکلاتی در اجرای طرح مسکن مهر اعلام می کنم که این طرح با تمام قوت و قدرت در کشور در حال اجراست و ساخت واحدهای مسکونی مهر برای متقاضیان ادامه می یابد.

وی با تاکید بر اینکه بناداریم تا سال ۹۲ مشکلی به نام مسکن در کشور وجود نداشته باشد ادامه داد: حتی رئیس جمهور محترم نیز معتقد است که باید در بخش مسکن طرحی نو دراندازیم که این طرح در جای خود به اطلاع مردم می رسد.

وزیر مسکن و شهرسازی با بیان اینکه گامهای سریع برای تامین مسکن مورد نیاز جامعه برداشتیم اظهار داشت: منکر زحمات دولتهای گذشته نیستم اما زمانی افتتاح ۱۰ هزار واحد مسکونی برنامه یک ساله بخش مسکن کشور محسوب می شد.

مهندس نیکزاد تغییر نظام فنی و اجرایی در ساخت واحدهای مسکونی مهر را یک اقدام انقلابی در بخش مسکن توصیف کرد و افزود: با عقد قراردادها به شیوه قیمت مقطوع برای ساخت هر مترمربع تکلیف پیمانکار ،‌متقاضی و تسهیلات دهنده به خوبی روشن است و کارها بدون هیچ گونه مشکلی پیش می روند.

وی خاطر نشان کرد : وظیفه همه ما این است که برخلاف ادعاهای دشمن، کارامدی نظام را بالا ببریم و الگو بودن و کارامدی نظام و حکومت اسلامی را به دنیا ثابت کنیم.

گفتنی است وزیر مسکن و شهرسازی در حاشیه مراسم کلنگ زنی پروژه ۶۰۰ واحدی مسکن مهر شهرستان ابهر دستور ساخت یک مسجد محله ای ۳۰۰ مترمربعی در این سایت را نیز صادر کرد.

 

 

    نظرات