اصفهان از كانديداهاي پيشرو براي عضويت شهر دوستدار كودك

اصفهان از كانديداهاي پيشرو براي عضويت شهر دوستدار كودك

شهردار اصفهان گفت: شهر اصفهان يكي از كانديداهاي پيشرو در ايران براي عضويت در شهرهاي دوستدار كودك است كه اميدواريم پس از سپري شدن مراحل مورد نياز در يونيسف، زمينه الحاق آن نيز فراهم شود.

به گزارش خبرنگار ايمنا ، قدرت الله نوروزي صبح امروز _يكشنبه 28 مهرماه 98_ در برنامه راديويي «سلام اصفهان» با اشاره به اين كه اين هفته به نام «هفته ورزش و تربيت بدني» نامگذاري شده است اظهار كرد: تا كنون در تمام مناطق 15 گانه از تمام ظرفيت‌هاي خود براي توسعه ورزش همگاني به خوبي استفاده كرده‌ايم كه اميدواريم شهروندان نيز در اين ارتباط همكاري‌هاي لازم را انجام دهند.

شهردار اصفهان با بيان اينكهروزهاي پاياني هفته گذشته فرصتي فراهم شد تا در اجلاس شهرهاي دوستدار كودك جهان شركت كنيم گفت: شهر دوستدار كودك شهري است كه امكان زندگي در محيطي امن، سالم و پاكيزه را براي همه كودكان و نوجوانان فراهم مي‌كند و همه در كنار هم مي‌توانيم با مشاركت كودكان و نوجوانان اين فضا و فرصت را در برنامه‌ريزي‌ها و طراحي‌ها بسازيم.

وي خاطرنشان كرد: خوشبختانه شهر اصفهان يكي از كانديداهاي پيشرو در ايران براي عضويت در شهرهاي دوستدار كودك است كه اميدواريم پس از سپري شدن مراحل مورد نياز در يونيسف، زمينه الحاق آن نيز فراهم شود؛ تاكنون گام‌هاي زيادي در اين راستا برداشته شده و زمينه براي الحاق اصفهان به شهر دوستدار كودك فراهم شده است.

نوروزي با بيان اينكه در حاشيه اجلاس شهرهاي دوستدار كودك جهان و ديدارهاي خوبي كه وجود داشت، با مقام‌هاي شركت كننده گفت و گوهايي انجام شد، افزود: به جز مباحث مربوط به اجلاس، محور اين ديدارها بحث و تبادل نظر در خصوص حمل و نقل پاك بود كه نتايج خوبي داشت.

وي تاكيد كرد: دنبال توسعه خطوط اتوبوس تندرو و راه اندازي تراموا در كنار خط دو مترو هستيم، بنابراين براي پيمودن مسيرهاي صحيح جهت بهره‌برداري، نياز به الگو قرار دادن تجربيات ساير شهرهاي دنيا است كه اين گفت و گوها فرصتي فراهم مي‌كند تا از تجربيات ديگران به خوبي براي بهتر ساختن شهر استفاده كنيم.

شهردار اصفهان با اشاره به خدمت رساني تيم اعزامي شهرداري اصفهان در كربلاي معلي، گفت: به مناسبت اربعين حسيني عده‌اي از پاكبانان شهر از حوزه خدمات شهري و ساير بخش‌ها به شهر كربلاي معلي براي خدمت رساني به زائران اعزام و تلاش‌هاي بسياري انجام دادند كه از همه آنها بايد قدرداني كرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات