توس گستر، معابر بلوار نماز را تا 15 آبان به  ...

توس گستر، معابر بلوار نماز را تا 15 آبان به ...

توس گستر، معابر بلوار نماز را تا 15 آبان به شهرداری تحویل خواهد داد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، احسان اصولی صبح امروز و در حاشیه بازدید اعضای کمیته نظارتی شماره 5 شورای شهر مشهد از پروژه هتل و بیمارستان آلتون زندگی اظهارکرد: یکی از مسائل مهم در منطقه 8 شهرداری و بلوار نماز، تعهداتی است که شرکت توس‌گستر جهت آماده‌سازی این محدوده نسبت به شهرداری دارد.

اصولی افزود: متاسفانه علی‌رغم گذشت مدت زمان طولانی، طرح‌ این محدوده تکمیل نشده تا به شهرداری تحویل داده شود و ساکنان آن بتوانند خدمات شهری لازم را دریافت کنند.

وی با بیان اینکه شورای پنجم از ابتدای فعالیت خود درگیر این موضوع بوده است، گفت: ساکنان این محدوده توقع دارند که همچون سایر شهروندان از خدمات شهری یکسانی برخوردار باشند و این درحالی است که شرکت توس گستر به تعهدات خود عمل نکرده است.

عضو کمیته نظارتی شماره 5 شورای شهر مشهد در ادامه گفت: مجموعه توس گستر مکلف شده تا 15 آبانماه آماده‌سازی های لازم را تکمیل کند و آنها را تحویل شهرداری دهد؛ هرآنچه کسری وجود داشته باشد، در حساب فی‌مابین شهرداری و مسکن و شهرسازی منظور خواهد شد و شهرداری نسبت به ایجاد زیرساخت های لازم به منظور سرویس‌دهی و خدمات‌رسانی بهتر به شهروندان اقدام می‌کند.

اصولی خاطرنشان کرد: محدودیت‌های اعمال شده برای ساخت‌وسازها در منطقه ۸ سبب شده تا بعد هزینه‌ای، بیشتر از بعد درآمد باشد ولی با توجه به اینکه رضایت شهروندان را اصل می‌دانیم، خود را مقید به تحقق این مهم می‌دانیم.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات