مدیرکل حراست شرکت مهندسی آبفا کشور:ادغام شرکت های آبفا شهری روستایی راهگشا و قطعی است

مدیرکل حراست و امور محرمانه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در نشست با سرپرست و معاونین و مدیران شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان با تقدیر از عملکرد صنعت آب استان خوزستان در خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی (ع) گفت: صنعت آب در سراسر کشور در خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی عملکرد شایان و در خور داشته اند، که در این میان عملکرد صنعت آب استان خوزستان و مجموعه خدوم و تلاشگر آبفا روستایی قابل تقدیر است.

عبدالکریم محرمی راد ادامه داد: امید است این روند بمانند سالیان قبل ادامه پیدا کند و روند خدمت رسانی به سطح مطلوب تری نیز افزایش یابد.

وی با اشاره به ادغام شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی در سطح کشور اظهار کرد: هدف از این تصمیم که با کارشناسی انجام خواهد شد افزایش سطح کیفی خدمت رسانی به اهالی شریف روستایی است.

محرمی راد افزود: تکریم کارکنان آبفا روستایی خوزستان و استفاده از ظرفیت های بالایی که در این مجموعه وجود دارد، از دیگر اهداف ادغام است که در مجموع در خدمت رسانی به مردم خود را نشان خواهد داد.

در ادامه این نشست سرپرست شرکت آبفا روستایی استان خوزستان با بیان اینکه روحیه جهادی و تلاش در کارکنان آبفا روستایی خوزستان در بالاترین سطح وجود دارد، گفت: توانمندی های مجموعه آبفا روستایی را می توان در خدمت رسانی به اهالی شریف روستایی در بحران هایی چون خشکسالی، سیل و زلزله ارزیابی کرد.

عادل حرباوی ادامه داد: با توجه به زیرساخت های موجود در مجموعه آبفا روستایی خوزستان و میزان درآمد ماهیانه حاصل از فروش آب در روستاها ، این غیرت و توانمندی نیروهای آبفا روستایی است که تا کنون شرکت را فعال نگه داشته است.

وی یادآور شد: مجموعه ای با 1846 نیرو و افزون بر 183 هزار مشترک در سرتاسر استان خوزستان درآمدی برابر با یک پزشک متخصص دارد .

سرپرست شرکت آبفا روستایی خوزستان بیان کرد: سیر نزولی اعتبارات و افزایش تورم بسیار تاثیر گزار است اما عملکرد آبفا روستایی بخوبی نشان دهنده تلاشیست که برای تامین آب شرب روستاهای استان شده است. در بحران سیل که بسیاری از روستاها دچار مشکل قطعی آب شده بودند و خطوط انتقال و شبکه دچار شکستگی شده بودند، ظرف 48 ساعت مجدد وارد مدار شدند و دغدغه تامین آب برای اهالی شریف روستایی وجود نداشت. اینها نشان از غیرت و تعهد کارکنان آبفا روستایی است.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پروژه آبرسانی به روستاهای غیزانیه به عنوان یکی از پروژه های بزرگ شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان اظهار کرد: این پروژه یکی از اقدامات ارزشمند کارکنان خدوم شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان است که با تاکید و تلاش مستمر استاندار خوزستان برای تامین اعتبار مورد نیاز در سال جاری به بهره برداری میرسد.

حرباوی افزود: در حال حاضر مشکلاتی مانند وجود معارض وجود دارد، با رفع مشکل معارض روند پیشرفت فیزیکی پروژه آبرسانی به روستاهای غیزانیه نیز سرعت داده خواهد شد.

وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به طرح نهضت جمع آوری انشعابات غیرمجاز آب در سطح روستاهای استان خوزستان گفت: از مهمترین برنامه های انجام شده در این مدت جمع آوری انشعابات غیر مجاز است چراکه در افزایش درآمدهای شرکت تاثیر مستقیم دارد و این مهم بصورت جدی در حال انجام است.

حرباوی خاطرنشان ساخت: جمع آوری انشعابات غیر مجاز در سطح روستاهای شادگان در تابستان گذشته توانست تنش آب شرب را کاهش دهد و منجر به سالی کم تنش در آبرسانی به روستاهای شادگان شد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان یک شرکت در شهر اهواز می باشد

      نظرات