مطالبات فرهنگی و اجتماعی فرهیختگان ساروی دغدغه من است

مطالبات فرهنگی و اجتماعی فرهیختگان ساروی دغدغه من است

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری صبح امروز دوشنبه، حسین اسلامی رییس مرکز ساری شناسی با حضور در دفتر شهردار ساری با عباس رجبی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار حسین اسلامی با تبریک انتصاب رجبی به عنوان شهردار ساری گفت: انتخاب و انتصاب عباس رجبی به سمت شهردار مرکز استان مورد حمایت اشخاص فرهنگی ساری است و امیدوارم با ایجاد وحدت و همدلی مشکلات شهر ساری در حوزه های مختلف خصوصاً در بخش های فرهنگی و اجتماعی مرتفع شود.

وی به ضرورت همکاری مدیران شهری و شهروندان برای توسعه ساری اشاره کرد و افزود: بدون تردید شهر با همکاری همه مدیران و شهروندان و فعالان در حوزه های فرهنگی و اجتماعی ساخته می شود. آبادانی ساری در سایه آرامش، مهمترین خواسته ساروی هاست.

رییس مرکز ساری شناسی با اشاره به لزوم فعال شدن موزه تاریخ ساری و پیگیری احداث پروژه فاز دوم بوستان ملل گفت: بسیاری از آثار هزار ساله در ساری خاک می خورد و متاسفانه موزه ای وجود ندارد که این آثار در معرض دید شهروندان و گردشگران قرار گیرد. از شهردار ساری می خواهیم با تلاش و برنامه ریزی موزه ساری را فعال نمایند و همچنین پیگیری ساخت و تکمیل فاز دوم بوستان ملل نیز مورد انتظار است.

عباس رجبی شهردار مرکز استان نیز در این دیدار قبول مسئولیت را امانت دانست و گفت: بار مسئولیت امانتی است که باید با تلاش و پشتکار و تصمیم سازی و تصمیم گیری های بجا و درست به سرمنزل مقصود که همان رفاه شهروندان است برسد و در این راه شهرداری ساری با حمایت و همکاری شورای اسلامی شهر از همه ظرفیت های شهر ساری بهره می جوید تا به لطف خداوند نتایج خوبی حاصل شود.

وی پیگیری پروژه فاز دوم ملل و پروژه پل تا پل را از برنامه های مجموعه مدیریت شهری عنوان کرد و گفت: تکمیل پروژه های ترافیکی و گردشگری در اولویت برنامه های مدیریت شهری است.

در پایان، شهردار ساری دغدغه های فرهنگی هنرمندان و فرهیختگان ساروی را مهم دانست و گفت: دغدغه های فرهنگی و اجتماعی فرهیختگان ساروی دغدغه ی من است و با تمام توان و با استفاده از همه ظرفیت ها، پیگیر رفع مشکلات در این حوزه خواهم بود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات