احتمال درخواست حکم حکومتی مجدد برای تمدید سرپرستی نیکزاد

احتمال درخواست حکم حکومتی مجدد برای تمدید سرپرستی نیکزاد

www.bananews.irنماینده مردم شیراز در مجلس گفت: در صورتی که مجلس بر سر ادغام وزارتخانه‌ها به جمع‌بندی نرسد، با توجه به اتمام مهلت سرپرستی نیکزاد بر اساس حکم حکومتی رهبر معظم انقلاب تا پایان خرداد، احتمال درخواست تمدید این حکم به مقام معظم رهبری وجود دارد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) جعفرقادری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، در خصوص پایان مهلت حکم حکومتی مقام معظم رهبری در مورد سرپرستی نیکزاد بر وزارت راه و ترابری، اظهار داشت: مقررشده امروز موضوع ادغام‌ وزارتخانه‌ها تعیین تکلیف شود که اگر این مورد انجام شود موضوع اتمام مدت زمان سرپرستی نیکزاد بر وزارت راه مطرح نخواهد شد.

وی اظهار داشت: سرپرستی نیکزاد برای مرتبه دوم و توسط حکم حکومتی مقام معظم رهبری تمدید شده است و این امکان وجود دارد که اگر تا یکم تیرماه موضوع ادغام وزارتخانه‌های راه و مسکن و ارتباطات مشخص نشود تقاضای تمدید این حکم حکومتی به مقام معظم رهبری ارائه شود.

وی با بیان اینک احتمال تمدید دوباره سرپرستی نیکزاد بر وزارت راه وترابری وجود دارد، خاطر نشان کرد: ادغام وزارتخانه‌ها امروز در مجلس بررسی می‌شود؛ البته اغلب نمایندگان مجلس معتقد هستند که وزارت ارتباطات نباید در زیرمجموعه‌های وزارتخانه‌های راه و مسکن همراه باشد.

وی خاطرنشان کرد: این در حالی است که شورای نگهبان درباره ادغام وزارت راه و مسکن و ارتباطات ایرادی نگرفته است.

به گزارش فارس، طبق حکم حکومتی مقام معظم رهبری، نیکزاد تا پایان خرداد‌ماه جاری سرپرست وزارت راه و ترابری است.

 

 

    نظرات