اولین دوره مسابقات  ملی مهارت...

اولین دوره مسابقات ملی مهارت...

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی، مهندس رضا عطایی معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان  خراسان شمالی  با بیان خبر فوق گفت:مرحله استانی اولین دوره مسابقات ملی مهارت های فنی و تخصصی  به مدت سه روز با 63 نیرو در قالب 26 تیم در پنج رشته در استان خراسان شمالی برگزارشد.

وی افزود: این مسابقات درپنج بخش کنترل کیفیت ، نصب انشعابات آب و فاضلاب، رفع عیوب تابلو برق ها و رفع حوادث لوله های شبکه  در دو بخش تئوری و عملی برگزارگردید.

وی اظهارکرد: هدف از برگزاری این مسابقات پایش فنی و تخصصی پرسنل، ایجاد انگیزه و روحیه نشاط  بین کارکنان، توسعه مشارکت جمعی ،انتقال تجربیات همکاران در سطوح مختلف، شناخت دقیق نقاط ضعف و قوت عملیات اجرایی، توسعه کار تیمی و یافتن استعداد های برتر و ارتقاء وضعیت ایمنی کارگاه ها  برای مقابله با شرایط اضطراری بوده  تا بتوانند با حداقل هزینه و کمترین زمان و با بهترین کیفیت  شرایط را به حالت عادی برگردانند و خدمات رسانی به مشترکین ادامه داشته باشد.

مهندس عطایی  با اشاره بر اینکه این مسابقه نتایج  خوبی را به دنبال داشت خاطرنشان ساخت: هم افزایی، مشارکت  و شناخت بین پرسنل می تواند تعامل خوبی را در سازمان ایجاد کند تا در مواقع  اضطراری  بتوانند در انجام کارها  سریع تر عمل کنند.

وی گفت : با پایشی که دراین مسابقات انجام شد، مشخص گردید پرسنل نیاز به آموزش های فنی عمومی و ایمنی  بیشتری دارند تا بتوانند به نتایج بهتری در این زمینه برسند.

گفتنی است: در این مسابقه به نفرات اول تا سوم نیزدر هر رشته هدایایی اهداء گردید ، و تیم اول در هر رشته تخصصی به مسابقات منطقه ای که در 30 آذر ماه در ساری برگزار می گردد اعزام می شوند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی

    شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی

    شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی یک شرکت در شهر بجنورد می باشد

      نظرات