برگزاری دوره آموزشی مدیریت بحران در راه آهن تهران

برگزاری دوره آموزشی مدیریت بحران در راه آهن تهران

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir)www.BanaNews.irبه نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، ابراهیم محمدی با اعلام این مطلب اظهار داشت: به منظور ارتقاء سطح آگاهی کارکنان،، دوره آموزشی یک روزه مدیریت بحران با حضور معاونان، روسای ادارات، اعضاء کمیسیون سوانح و کارشناسان، در این اداره کل برگزار شد.

وی با اشاره به آمادگی راه آهن تهران برای برگزاری این دوره آموزشی خاطر نشان کرد: پس از ارائه آموزش‌های لازم در خصوص مدیریت بحران، مانوری نیز به همین منظور برگزار می‌شود..

در ادامه این مراسم همچنین سردار اکبری مشاور مدیر عامل راه آهن در امور پدافند غیر عامل و مدیریت بحران با اشاره به لزوم آموزش مدیریت بحران برای کارکنان راه آهن خاطر نشان کرد: اولین دوره مدیریت بحران از اداره کل راه آهن تهران آغاز شده است و عزم همگانی بر آن است که این دوره در تمام نواحی راه آهن نیز برگزار گردد و به تمامی پرسنل آموزشهای لازم در خصوص مدیریت بحران ارائه شود.

در این دوره آموزشی مطالبی در خصوص تعاریف و مفاهیم مدیریت بحران، انواع بحران، مراحل و چرخه مدیریت بحران، اهداف مدیریت بحران، پیشگیری از بلایا و سوانح طبیعی، آمادگی، مقابله و کاهش اثرات در مواجه با این بلایا همچنین تجزیه و تحلیل حوادث به وقوع پیوسته در راه آهن های دنیا از دیدگاه مدیریت بحران توسط یکی از استادان دانشگاه ارائه شد.

 

    نظرات