شهریار همچنین می‌تواند با راه اندازی کانال ارتباطی به طور سریع‌تر با شهروندان در ارتباط باشد. -دقیق-و-مستند-است">شهریار را رصد می‌کنم. -دقیق-و-مستند-است">شهریار بتوانیم زوایای بهتر و مختلفی از اخبار را مد نظر قرار دهیم.">شهریار همچنین می‌تواند با راه اندازی کانال ارتباطی به طور سریع‌تر با شهروندان در ارتباط باشد. -دقیق-و-مستند-است">شهریار را رصد می‌کنم. -دقیق-و-مستند-است">شهریار بتوانیم زوایای بهتر و مختلفی از اخبار را مد نظر قرار دهیم.">شهریار همچنین می‌تواند با راه اندازی کانال ارتباطی به طور سریع‌تر با شهروندان در ارتباط باشد. -دقیق-و-مستند-است">شهریار را رصد می‌کنم. -دقیق-و-مستند-است">شهریار بتوانیم زوایای بهتر و مختلفی از اخبار را مد نظر قرار دهیم.">شهریار همچنین می‌تواند با راه اندازی کانال ارتباطی به طور سریع‌تر با شهروندان در ارتباط باشد. -دقیق-و-مستند-است">شهریار را رصد می‌کنم. -دقیق-و-مستند-است">شهریار بتوانیم زوایای بهتر و مختلفی از اخبار را مد نظر قرار دهیم.">
اخبار «شهریار» دقیق و مستند است

اخبار «شهریار» دقیق و مستند است

علیرضا اصغری با حضور در غرفه پایگاه خبری شهریا ر ، اظهار داشت: اخبار شهریار -دقیق-و-مستند-است">شهریار دقیق و مستند است؛ انتقاد و به چالش کشیدن مدیران در حوزه های مختلف می تواند منجر به اتفاقات مبارک برای شهرمان باشد.

او همچنین با ارایه پیشنهادی ادامه داد: شهریار -دقیق-و-مستند-است">شهریار همچنین می تواند با راه اندازی کانال ارتباطی به طور سریع تر با شهروندان در ارتباط باشد. به طوری که شهروندان مشکلات و مسایل خود را از طریق آن کانال ارتباطی با مسئولان در میان بگذارند تا سریع تر نسبت به رفع آن موارد اقدام شود.

اصغری با قدردانی از مجموعه اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز در خصوص نشر به موقع و صحیح اخبار، تصریح کرد: به طور بیست و چهار ساعته مطالب شهریار -دقیق-و-مستند-است">شهریار را رصد می کنم.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز در بخش دیگری از صحبت های خود اظهار داشت:‌ همان طور که رهبر معظم انقلاب به انتشار امیدبخش تاکید داشته اند این موضوع باید در عملکرد ما نیز نمود داشته باشد.

او در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم انعکاس رویدادهای شهری تنها در انتشار اخبار خلاصه نشود و با تحلیل ها و گزارش های تفصیلی از سوی شهریار -دقیق-و-مستند-است">شهریار  بتوانیم زوایای بهتر و مختلفی از اخبار را مد نظر قرار دهیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات