يک دوره مسابقات ورزشي بين کارکنان نيروگاه قم برگزار گرديد

يک دوره مسابقات ورزشي بين کارکنان نيروگاه قم برگزار گرديد

دوميداني:

اين مسابقه در دو رده سني بالاي چهل سال و زير چهل سال در مسافتي به طول 100 متر  برگزار گرديد كه مجتبي ياسيني، خليل زارعي و اكبر خانبابايي رتبه‌هاي اول تا سوم در رده سني بالاي چهل سال و ابوالفضل عماديان، مجتبي پايدار و امير خرم‌كهري رتبه‌هاي اول تا سوم را در رده زير چهل سال، به خود اختصاص دادند.

دوچرخه‌سواري:

اين رشته ورزشي در مسافت 1500 متر و با حضور هفت نفر از كاركنان در محل نيروگاه قم برگزار گرديد که در پايان ابوالفضل عماديان رتبه اول، مجتبي پايدار رتبه دوم و علي كرم‌گنجه رتبه سوم را كسب كردند.

فوتبال دستي:

اين رشته با حضور هشت تيم و به روش دوره‌اي برگزار شد كه تيم امير فراهاني و محمود اورعي رتبه اول، تيم ابوالفضل عماديان و احمد بيگدلي رتبه دوم و تيم اكبر خانبابايي و اميد اصغري رتبه سوم را كسب نمودند.

شنا:

اين مسابقه در دو گروه سني برگزار گرديد. در گروه سني بالاي 37 سال حامد كرمپور رتبه اول، اكبر خانبابايي و عيسي بابايي‌منش رتبه‌هاي دوم و سوم را كسب نمودند و در گروه سني زير 37 سال منوچهر شكري رتبه اول، محمدرضا اخوان و امير خرم‌كهري رتبه‌هاي دوم و سوم را به‌ دست آوردند.

مچ اندازي:

اين رشته در دو گروه برگزار گرديد كه در گروه سنگين وزن صمد بيات رتبه اول، سعيد درامامي رتبه دوم و خليل زارعي رتبه سوم را از آن خود كردند و در گروه سبك وزن مجتبي ياسيني رتبه اول، ابوالفضل عماديان و محمدرضا خيرخواهان رتبه‌‌هاي دوم و سوم را كسب كردند.

شترنج:

اين مسابقه با حضور هشت نفر و به روش سوئيسي برگزار شد كه علي دوستي رتبه اول، محسن آتشيار رتبه دوم و ميثم كريم‌پور رتبه سوم را كسب نمودند.

آمادگي جسماني:

اين رشته شامل آيتم‌هاي طناب‌زني، دو، بارفيكس، درازنشست و شنا بود كه در پايان سعيد مرادي، عليرضا وسيقي‌جمشيدي و امير خرم‌كهري رتبه‌هاي اول تا سوم را بدست آوردند.

تنيس روي ميز:

در اين مسابقه كه هشت نفر شركت كننده داشت، احمدرضا تاج‌فرد رتبه اول و اكبر خانبابايي و ميثم كريم‌پور رتبه‌هاي دوم و سوم را كسب نمودند.

دارت:

35 نفر از كاركنان نيروگاه قم در مسابقه دارت شركت كردند كه در پايان، اكبر خانبابايي، مجتبي ياسيني و علي زلفي‌گل رتبه‌هاي اول تا سوم را از آن خود نمودند.

لینک اصل خبر در سایت نیروگاه سیکل ترکیبی قم

    منبع خبر

    نیروگاه سیکل ترکیبی قم

    نیروگاه سیکل ترکیبی قم

    نیروگاه سیکل ترکیبی قم یک شرکت در شهر قم می باشد

      نظرات