نمایشگاه صنعت ساختمان و تاسیسات، کاشی و سرامیک درکرمانشاه

نمایشگاه صنعت ساختمان و تاسیسات، کاشی و سرامیک درکرمانشاه

www.BanaNews.irبنانیوز- مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی و شرایط آب و هوایی اکنون بهترین فصل برای ساخت‌وساز و به کارگیری مصالح ساختمانی و تجهیزات ساخت و ساز است.

پس انتخاب زمان برگزاری نمایشگاه حساب شده بوده است، با توجه به آنچه اشاره شد، مطالعات و پیش‌بینی‌ها را به گونه‌ای انجام دادیم که در زمان تعیین شده به هدف مورد نظر دست پیدا کنیم، بنابراین از نیمه دوم فروردین ثبت نام علاقمندان به شرکت در این نمایشگاه را آغاز کردیم که تا پایان اردیبهشت ادامه داشت، استقبال هم بسیار عالی بود، چرا که در همین مدت ۳ هزار متر فضای نمایشگاهی به شرکت‌کنندگان اختصاص داده شد و به دلیل همین اشتیاق و استقبال، بهترین و برترین برندهای این صنعت وارد این مرحله شدند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) رضا سلیم ساسانی خاطرنشان کرد: البته هدف اصلی مدیریت نمایشگاه در هر مقطع و موقعیتی نمایش توانمندی‌های تولیدکنندگان به دیدارکنندگان و مصرف‌کنندگان محصولات قابل عرضه نمایشگاهی است و تجربه ثابت کرده است تشکیل همین نمایشگاه می‌تواند در توسعه پایدار اقتصادی و شکوفایی استان موثر باشد که ما هم به دنبال همین هدف بوده و هستیم و امیدواریم توانسته باشیم تا به حال گام‌های موثری در این زمینه برداشته باشیم. وی در خصوص شرکت کنندگان در نمایشگاه گفت: در دهمین نمایشگاه صنعت ساختمان سیستم‌های سرمایشی، گرمایشی، کاشی و سرامیک حدود ۸۰ شرکت معتبر از کرمانشاه و استان‌های مختلف کشور حضور دارند که پس از کرمانشاه، تهران بیشترین غرفه‌ها را به خود اختصاص داده و پس از آن استان‌های اصفهان، یزد، همدان و تبریز به عرضه تولیدات خود خواهند پرداخت. دهمین نمایشگاه صنعت ساختمان، سیستم‌های گرمایشی، سرمایشی، کاشی و سرامیک از چهارم تا هشتم تیرماه در محل برگزاری نمایشگاه‌های کرمانشاه دایر می‌شود.

 

 

    نظرات