آموزش محیط زیست بخشی از کتابهای پیش دبستانی در چهارمحال و بختیاری شد

آموزش محیط زیست بخشی از کتابهای پیش دبستانی در چهارمحال و بختیاری شد

به گزارش روابط عمومی حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری، کارگروه تولید محتوای دوره پیش دبستانی آموزش و پرورش استان، بسته آموزشی محیط زیست ویژه کودکان پیش دبستانی را به محتوای آموزشی مصوب این استان اضافه کردند. در این کارگروه کارشناسان اداره آموزش و پژوهش حفاظت محیط زیست استان، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان، رییس اداره آموزش ابتدایی و اعضای کمیته تولید محتوای آموزشی پیش دبستان، کارشناسان اداره تکنولوژی گروه های آموزشی و رییس اداره سلامت و تندرستی آموزش و پرورش استان حضور داشتند.
جلد چهارم از سری کتابهای آموزش پیش دبستانی این استان در کنار سایر مباحث زیست محیطی این سری کتب، به آموزش های محیط زیست اختصاص یافته است و برنامه ریزی برای برگزاری کارگاههای آموزشی ویژه مربیان و خانواده کودکان پیش دبستان نیز در این کارگروه انجام شد.
تهیه و تدوین بسته آموزشی محیط زیست ویژه مربیان کودکان پیش دبستان و والدین آنها" با همکاری دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، شامل کتابهای با عنوان "کتاب کار و راهنمای آموزش محیط زیست" و کتاب "مبانی آموزش محیط زیست و مشارکت خانواده ویژه مربیان و خانواده کودکان پیش دبستان" تدوین و پس از تایید نهایی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش توسط انتشارات مدرسه به چاپ رسیده است.
لینک اصل خبر در سایت سازمان حفاظت محیط زیست

    منبع خبر

    سازمان حفاظت محیط زیست

    سازمان حفاظت محیط زیست یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات