اهم مصوبات یکصد و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز

اهم مصوبات یکصد و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز

به گزارش روابط عمومی واموربین‌الملل شورای اسلامی شهر شیراز، در صدو هفتمین جلسه صحن علنی شورا، «اسماعیل صالحی» معاون فنی و عمرانی شهرداری گزارشی از عملکرد حوزه‌ی مربوطه خود ارائه داد.
در این جلسه با موافقت اعضای شورای اسلامی شهر شیراز، «محمد تقی تذروی» به عنوان نماینده شورا در کمیته مناسب‌سازی اقتصادی، برنامه عملیاتی درآمدزایی از تبلیغات شهری، موضوع تکلیف شماره ۱۰ مصوبه بودجه ۹۸ شهرداری انتخاب شد.
اعضای شورای اسلامی شهر شیراز بر ایراد هیات تطبیق مصوبات به مصوبه پرداخت دیه به جان باختگان سیل ۵ فروردین سال ۹۸ دروازه قران شیراز اصرار کردند
همچنین بر ایراد هیات تطبیق مصوبات به مصوبه بررسی آیین‌نامه ساماندهی دکل‌ها، آنتن‌ها و ایستگاه‌های مخابراتی در شهر شیراز نیز اصرار کردند.
اعضای شورا همچنین با توجه به ایراد هیات تطبیق مصوبات به مصوبه کارت اوراق بستانکاری با اصلاح این مصوبه موافقت کردند.
در این جلسه لایحه شهرداری شیراز نیز مبنی بر تصویب اساسنامه شرکت توسعه و ترویج فعالیتهای گردشگری و زیارتی شهرداری شیراز(سهامی خاص) به کمیسیون برنامه، بودجه، امورحقوقی و املاک شورا ارجاع تا در مدت دو هفته بررسی و نتیجه به صحن شورا ارائه شود.

طرح یک فوریتی اعضا مبنی بر مساعدت به تیم های فجر شهید سپاسی و قشقایی شیراز تصویب شد
با تصویب این طرح، به هرکدام از تیم‌های فجرسپاسی و قشقایی شیراز به منظور حضور در مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور در فصل ۹۸-۹۹ از محل ماده ۱۷ بودجه مصوب سال ۹۸ شهرداری ، به ازای هربرد در بازی های داخل خانه(میزبان) مبلغ دویست میلیون ریال و بازی های خارج از خانه(میهمان) مبلغ دویست و پنجاه میلیون ریال و در صورت صعود هریک از دو تیم به لیگ برتر مبلغ پنج میلیارد ریال به عنوان پاداش پرداخت خواهد شد.

همچنین اعضای شورای اسلامی شهر شیراز با لایحه شهرداری مبنی بر افزایش سقف اختیار شهردار شیراز به منظور هزینه کرد مواد۱۶و ۱۷ برای هرمورد تاسقف پنجاه میلیون ریال در چارچوب ایین نامه مالی و تفویض اختیارات صورت گرفته، موافقت کردند

لایحه یک فوریتی شهرداری مبنی بر تفکیک موضوع زیباسازی، منظر و فضای سبز شهری و ایجاد سازمان مستقل در دستور کار صحن علنی قرار گرفت و مقرر شد کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورا پس از یک هفته نتیجه را به صحن علنی ارائه دهد

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر شیراز

    منبع خبر

    شورای شهر شیراز

    شورای شهر شیراز یک شورای شهر در شهر شیراز می باشد

      نظرات