رفع تصرف ۴۰ هزار متر مربع از اراضی حریم و بستر رودخانه جاجرود/...

مدیر امور منابع آب شمیرانات از رفع تصرف ۴۰ هزار متر مربع از بستر و حریم رودخانه جاجرود و انسداد ۱۷ حلقه چاه غیرمجاز در حوزه عملکرد این امور در مهرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "راما حبیبی" با اعلام این مطلب اظهار کرد: با تلاش گروه گشت و بازرسی آب های سطحی این امور ، در راستای قانون توزیع عادلانه آب و برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز و همچنین به منظور آبگذری ایمن ۴۰ هزار متر مربع از اراضی بستر و حریم رودخانه جاجرود با اخذ دستور قضایی رفع تصرف گردید.

وی افزود: همچنین ۱۷ حلقه چاه غیر مجاز در مجموع به عمق ۳۴۰ متر و آبدهی ۱۲ لیتر در ثانیه پر و مسدود شد که با این اقدام از برداشت ۲۸۳ هزار و ۸۲۴ متر مکعب آب در سفره های زیرزمینی این امور جلوگیری خواهد شد.

حبیبی با اشاره به اینکه در مهرماه همچنین ۱۲ حلقه چاه غیر مجاز شناسایی، ۱۳۰ حکم قضایی اخذ، ۲۰  اخطاریه صادر و یک عدد کنتور هوشمند نصب شده است، تصریح کرد: ۱۰ عدد چاه کشاورزی نیز مورد کنترل و بهره بر برداری قرار گرفت.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امور منابع آب شمیرانات بر اساس قانون با هرگونه تخلف در زمینه آب های سطحی و زیر زمینی با اهتمام جدی برخورد قانونی خواهد نمود.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای تهران

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای تهران

    شركت آب منطقه‌ای تهران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات