توسعه و بهسازی 126 کیلومتر خطوط برق‌رسانی در استان سمنان

توسعه و بهسازی 126 کیلومتر خطوط برق‌رسانی در استان سمنان

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو(پاون)، "رضا علی‌اصغری" با بیان اینکه طرح توسعه 26 هزار و 300 متر شبکه فشار متوسط هوایی و زمینی انجام شده گفت: عملیات اصلاح 56 هزار متر شبکه 20کیلوولت، از جمله اقدامات صورت گرفته در واحدهای اجرایی این شرکت به‌شمار می‌رود.
وی با بیان اینکه عملیات احداث 14 هزار و 500 متر شبکه فشار ضعیف هوایی و زمینی در سطح استان به انجام رسیده است، افزود: به‌منظور خدمات دهی مستمر به متقاضیان و مشترکان و پایداری شبکه های توزیع برق، بهسازی 29 هزار و 400 متر شبکه فشار ضعیف هوایی و زمینی، از دیگر اقدامات به‌عمل آمده محسوب می‌شود.
وی همچنین با اشاره به اینکه برای تغذیه برق مشترکان، 71 ایستگاه هوایی و دو پست زمینی توزیع برق از ابتدای سال 98 تا زمان حاضر بهره‌برداری شده است، خاطرنشان کرد: 137 ایستگاه هوایی و زمینی توزیع برق، در راستای استمرار خدمات به مشترکان، در نقاط مختلف استان اصلاح و بهینه‌سازی شده است.
علی‌اصغری یادآور شد: اجرای طرح‌های توسعه، احداث و اصلاح شبکه و تاسیسات توزیع برق از فروردین ماه سال جاری تا زمان حاضر، مبلغ 120 میلیارد و 298 میلیون ریال اعتبار در بر داشته است.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات