شناسایی و تصویب ۱۱ ظرفیت گردشگری آب در استان خراسان رضوی

شناسایی و تصویب ۱۱ ظرفیت گردشگری آب در استان خراسان رضوی

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو(پاون)، در اولین جلسه کمیته هماهنگی استانی با محوریت بررسی شیوه‌نامه اجرایی فعالیت‌های گردشگری و تفریحی در منابع و تاسیسات پیرامون آنها که با حضور مدیران و معاونان شرکت آب منطقه‌ای و میراث فرهنگی خراسان رضوی به میزبانی شرکت آب منطقه‌ای برگزار شد، ۱۱ ظرفیت گردشگری آب استان به تصویب رسید.
"محمد علایی" مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی با بیان اینکه در این راستا باید از فناوری‌های بخش خصوصی استفاده کرد، افزود: اطلاع رسانی و در معرض دید عموم قرار دادن دارایی‌های ملی بخش آب در سالیان گذشته، ایجاد امید و افزایش دانش ملی و نهایتا رضایت ملی از کارهای انجام شده را در پی دارد.
وی گفت: اگر فضای مناسبی برای مردم و سرمایه گذاری غیردولتی ایجاد شود و امکانات، خدمات رفاهی، تفریحی و گردشگرپذیری فراهم شود حتما گردشگران زیادی استقبال خواهند کرد.
در ادامه با بررسی شیوه نامه اجرایی فعالیت‌های گردشگری و تفریحی در منابع و تاسیسات آبی پیرامون آنها مقرر شد کمیته فنی برای ارائه راهکارهای تسریع در اجرای شیوه نامه تشکیل و نتایج آن در جلسه بعدی کمیته هماهنگی برای تصویب ارایه شود.
این گزارش حاکی است، ۱۱ ظرفیت گردشگری شناسایی شده شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی در منابع و تاسیسات آبی مورد تایید و تصویب کمیته هماهنگی استانی قرار گرفت و مقرر شد به منظور تایید به کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری ارسال شود و سازمان میراث فرهنگی نیز در جلسه بعدی ظرفیت‌های گردشگری شناسایی شده خود را ارایه دهد.
سدهای فریمان، درونگر، زاوین، چهچهه، قره تیکان، دولت آباد و نسر از ظرفیت‌های شناسایی شده شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی به شمار می‌آید.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات