۱۱ ظرفیت گردشگری شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی ارایه و تصویب...

۱۱ ظرفیت گردشگری شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی ارایه و تصویب...

اولبن جلسه کمیته هماهنگی استانی به منظور بررسی شیوه نامه اجرایی فعالیت های گردشگری و تفریحی در منابع و تاسیسات پیرامون آنها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی، در این جلسه که با حضور مدیران و معاونین شرکت آب و میراث فرهنگی خراسان رضوی و به دعوت شرکت آب منطقه ای برگزار شد، مدیرعامل شرکت با تاکید بر حفظ ریشه های ملی گفت: اگر ریشه های ملی را از دست بدهیم برای نسل جوان و دنیا حرفی برای گفتن نداریم .

" علایی" با بیان اینکه باید از فناوری های بخش خصوصی استفاده کرد افزود:  اطلاع رسانی و در معرض دید عموم  قرار دادن دارایی های ملی حاصل بخش آب در سالیان گذشته، باعث ایجاد امید و افزایش دانش ملی و نهایتا رضایت ملی از کار های انجام شده را در پی دارد .

وی گفت: اگر فضای مناسبی برای مردم و سرمایه گذاری غیردولتی ایجاد شود و امکانات و خدمات رفاهی و تفریحی و گردشگرپذیری فراهم شود حتما گردشگران زیادی می آیند .

در ادامه جلسه مدیر دفتر درآمدزایی و تجهیز منابع شرکت آب منطقه ای با اشاره به وجود سرمایه و جاذبه های متعدد در سطح استان به ارائه چارچوب و گردش کار کمیته هماهنگی پرداخت و گفت: کمیته هماهنگی با حضور مدیرعامل شرکت آب منطقه ای به عنوان رئیس و معاون برنامه ریزی شرکت به عنوان دبیر و رئیس سازمان میراث فرهنگی و یکی از معاونین به عنوان اعضا رسمیت پیدا می کند .

" محمدحسین صدیقی" به  ظرفیت های گردشگری شناسایی شده توسط شرکت آب منطقه ای اشاره کرد و گفت: لیست ۱۱ دارایی ملی از سوی این شرکت شناسایی و ارایه می شود که هر کدام دارای ظرفیت های گردشگری و تفریحی زیادی هستند .

در ادامه با بررسی شیوه نامه اجرایی فعالیت های گردشگری و تفریحی در منابع و تاسیسات آبی پیرامون آنها مقرر گردید کمیته فنی برای ارائه راهکارهای تسریع در اجرای شیوه نامه تشکیل و نتایج آن در جلسه بعدی کمیته هماهنگی برای تصویب ارایه شود و "محمدحسین صدیقی" به عنوان نماینده تام الاختیار شرکت آب منطقه ای در کمیته فنی تعیین شد و مقرر شد سازمان میراث فرهنگی نیز نماینده تام الاختیار خود را معرفی کند .

۱۱ ظرفیت گردشگری شناسایی شده شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی در منابع و تاسیسات آبی مورد تایید و تصویب کمیته هماهنگی استانی قرار گرفت و مقرر شد به منظور تایید به کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری ارسال شود و سازمان میراث فرهنگی نیز در جلسه بعدی ظرفیت های گردشگری شناسایی شده خود را ارایه دهد. ‌‌لازم به یادآوری است سدهای فریمان، درونگر، زاوین، چهچهه، قره تیکان، دولت آباد و نسر از ظرفیت های شناسایی شده شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی می باشند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات