تاکید معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر بر تسریع و تمرکز در اجرای برنامه های پیش بینی شده در شرکت های توزیع برق

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ؛ این نشست صبح روز یکم آبان ماه ، با حضورمهندس غلامعلی رخشانی مهر، معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر، مدیران عامل توزیع نیروی برق و برخی از مدیران ارشد شرکت توانیر، برگزار شد.
در این نشست؛ مهندس رخشانی مهر، ضمن قدردانی از اقدامات موثر انجام شده در شرکت های توزیع نیروی برق در کشور بر تسریع و تمرکز در اجرای برنامه های پیش بینی شده در این شرکت ها، تاکید کرد.
وی در خصوص ارسال صورتحساب الکترونیکی برق برای مشترکان، آگاه سازی  و اطلاع رسانی به شهروندان را ضروری دانست و از تمام شرکت های توزیع خواست در راستای تسهیل در پرداخت قبوض الکترونیکی مشترکان، به منظور رعایت حقوق شهروندی، تمام تلاش خود را به کار گیرند.
معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر با اشاره بر نقش مهم آموزش در بخش های مختلف به منظور تسریع در ارائه خدمت به مشترکان، تصریح کرد: ارتباط با ذینفعان به صورت هوشمند و هدفمند، دسترسی آسان به منظور پرداخت و اطلاع رسانی در خصوص قبوض الکترونیکی، از مهمترین اولویت های شرکت توانیر است و افزود: ضروری است در ارائه صورت حساب الکترونیکی به مشترکان تمام شرکت های توزیع تمام دقت خود را به کار گیرند تا بدون هیچ گونه اشتباهی  قبوض الکترونیکی به شهروندان ارسال شود.
مهندس رخشانی مهر با اشاره به سامانه 1521،اظهار داشت: این سامانه با هدف ارائه خدمت به مشترکان و ارائه خدمات غیرحضوری به آنان به وجود آمده است و باید با برنامه ریزی و شناسایی نیازهای مردم،در  بالا بردن کیفیت ارائه خدمات به آنان بکوشیم.
وی ضمن قدردانی از شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در خصوص انجام موفق پروژه نصب کنتورهای هوشمند،  ابراز امیدواری کرد توسعه پروژه طبق برنامه صورت پذیرد.
معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر با اشاره بر، نقش کاهش تلفات در بهره وری انرژی،تصریح کرد، کاهش تلفات در آینده روند بهبود خود را در پیش گیرد.
مهندس حسین صبوری ؛ مدیرعامل شرکت؛ در این نشست ضمن ارائه گزارش وضعیت شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در خصوص روند پروژه قبض سبز در کلان شهر تهران گفت: با ثبت 98/5درصد از شماره تلفن های مشترکان تهرانی، از اول مهرماه سال جاری ، صورت حساب مشترکان به صورت الکترونیکی ارسال می شود. وی همچنین در خصوص پروژه  کنتورهای هوشمند اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش کارکنان خدوم ظرف مدت یک ماه، 50 هزار کنتور مشترکان بزرگ تجاری و مسکونی، هوشمند و قابل قرائت از راه دور شد.
همچنین گفتنی است در این نشست ، مدیران عامل شرکت های توزیع نیروی برق گزارشی از عملکرد خود در سال جاری را ارائه دادند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ

    شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ

    شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات