مدیر امور توزیع نیروی برق شهرستان نور معرفی شد


مهندس کیوان فرح زاد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران در این مراسم اظهار داشت: انجام فعالیت ها برای ارایه برق پایدار به مشترکین و اجرای پروژه ها در این زمینه کاربسیار بزرگی است که بدون حمایت مسئولین یک شهرستان امکان پذیر نیست.

وی افزود: از سوی دیگر خانواده های همکاران با فراهم آوردن آرامش فکری در محیط خانواده عرصه را برای ارایه بهتر خدمات به مشترکین ودرمحیط کار فراهم می کند که این همراهی و همدلی شایسته تقدیر است.

فرح زاد ادامه داد: همکاران پرتلاش ما به صورت شبانه روزی و بدون فوت وقت اهداف صنعت برق را دنبال می کنند و امیدواریم نتیجه تمامی تلاش ها که رضایت مشترکین است به دست آید.

دکتر شادمان فرماندار شهرستان نور از دیگر سخنرانان این مراسم بود که در سخنانی ضمن قدردانی از حضور آحاد ملت در مراسم اربعین حسینی در کربلای معلی اظهار داشت: قطار تمدن با برق به جلو حرکت می کند و تلاش و اهتمام مدیران و همکاران مجموعه برق در ارایه برق پایدار و مطمئن قدردانی شایسته قدردانی است.

وی ادامه داد: اجرای پروژه " رینگ نسن و به کمربن " به طول 12 کیلومتر و در مدت کمتر از دو ماه در شرایط سخت و صعب العبور منطقه نشان از توانمندی و تعهد همکاران برق شهرستان و شرکت توزیع غرب مازندران است.

شادمان افزود: در انجام هر تحولی در سطح شهرستان همراهی و همیاری صد درصدی همه دستگاه های شهرستان امری مورد تاکید است.

مهندس ترخان نیز در سخنانی آمادگی خود را برای ارایه خدمات به مردم شهرستان شهید پرور نور اعلام کرد و گفت: مسئولیت را با جان و دل پذیرفته و جهادی عمل خواهیم کرد.

از دیگر برنامه های این مراسم ارایه گزارش عملکرد از سوی مهندس فلاح نژاد مدیر پیشین امور نور بود.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران (غرب)

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران (غرب)

    شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران (غرب)

    شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران (غرب) یک شرکت در شهر نوشهر می باشد

      نظرات