نیاز به یک قانون مدون چون قانون ممنوعیت تولید پلاستیک است/استفاده از خدمات فناوری های نوین در حوزه مدیریت پسماند

نیاز به یک قانون مدون چون قانون ممنوعیت تولید پلاستیک است/استفاده از خدمات فناوری های نوین در حوزه مدیریت پسماند

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: تدوین برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت در حوزه مدیریت پسماند ضروری است.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ حسین پناهی؛ در چهارمین نشست روسای سازمان های مدیریت پسماند کلانشهر های کشور بیان کرد: رویکردهای افزایش و کاهش تولید زباله بستگی بی شماری به استفاده از خدمات فناوری های نوین دارد.

وی اظهار کرد:  در کشورهای توسعه نیافته بدلیل نبود فناوری بیشتر به دنبال کاهش تولید زباله هستند با اینکه از این طلای کثیف می توان بهره های زیادی برد و به درامد پایدار  دست یافت

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه 30 درصد  زباله های تولیدی  را بیشتر زباله های خشک تشکیل می دهد، عنوان کرد:  تفکیک زباله های خشک از مبدا جهت رسیدن به اهداف کوتاه مدت و بلند مدت باید تحقق یابد.

وی گفت: نیاز به یک قانون مدون چون قانون ممنوعیت تولید پلاستیک است.

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی  شهر ارومیه بیان کرد:  نبود اعتبارات و کمک های دولتی در مدیریت شهری به ویژه در حوزه پسماند باعث بروز پاره ای از مشکلات شده است که در این راستا کمک و مشارکت دولت نیاز است.

وی اظهار کرد:  امید است راهکارهای اتخاذی در این نشست جهت رسیدن به یک  سیستم جدید فناوری در حوزه مدیریت پسماند  مفید واقع شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات