رفع مشکل دسترسی شهرک کرامت به صد متری از طریق اتصال به بولوار  ...

رفع مشکل دسترسی شهرک کرامت به صد متری از طریق اتصال به بولوار ...

رفع مشکل دسترسی شهرک کرامت به صد متری از طریق اتصال به بولوار الزهرا(س)/ مجموعه چند منظوره ورزشی خیرساز منطقه کم برخوردار پورسینا توسط شهرداری تجهیز می شود

مشکل ترافیک سنگین و دسترسی ناایمن شهرک کرامت به صدمتری از طریق اتصال به بولوار الزهرا(س) و با هزینه بیش از 16 میلیارد ریال رفع می شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محمدرضا کلائی در بازدید امروز که با حضورجمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک، معاون مالی و پشتیبانی و معاون اقتصادی شهرداری مشهد که در مجتمع آموزشی المهدی (عج) انجام شد، از نزدیک در جریان فعالیت های این مجتمع قرار گرفت.
وی درادامه از بخش های مختلف مجموعه چند منظوره ورزشی خیرسازو تازه ساز المهدی(عج) شامل استخرهای شنا،سالن چند منظوره فوتسال، والیبال، هندبال و بسکتبال، سالن های رزمی، بدنسازی و یوگا که در زمینی با مساحت 5800 متر مربع در منطقه کم برخوردار پورسینای مشهد احداث شده است نیز بازدید و با تجهیز شدن این مجموعه ورزشی از سوی شهرداری برای استفاده ساکنان این منطقه کم برخوردار موافقت کرد.
کلائی همچنین در ادامه بازدید خود به محله های کم برخوردارشهید فولادی و شهید معقول واقع در منطقه 6 رفت و ضمن بازدید از محل در گفت وگوی رودرو با ساکنان آن از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.

وی درادامه بازدیدهای امروز خود به شهرک الزهرا(س) و کال امیرآباد واقع در منطقه پنج نیزرفت و از نزدیک در جریان روند اقدامات انجام شده در پروژه ایجاد دسترسی شهرک کرامت به صد متری از طریق اتصال به بولوار الزهرا(س) قرارگرفت.
رفع مشکل دسترسی شهرک کرامت به صد متری از طریق اتصال به بولوار الزهرا(س)
خلیل الله کاظمی، معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد در حاشیه این بازدید و در خصوص پروژه در حال اجرای بازگشایی بولوار الزهرا (س) گفت: انتهای بولوار الزهرا(س) دسترسی به خیابان حاشیه کال امیر آباد نداشت و از یک طرف نیز دسترسی شهرک کرامت با حجم زیاد جمعیت به صد متری تنها از یک مسیر کم عرض انجام می شد که این مشکلات ترافیکی و تردد نا ایمن را به دنبال داشت.
وی افزود: برهمین اساس به گونه ای برنامه ریزی شد تا با تسهیل حریم، تعریض معبر و احداث پل روگذر از کال امیرآباد راهی با دسترسی ایمن و بارترافیکی کمتر برای شهرک کرامت از طریق معبرهای حاشیه کال امیرآباد و بوستان نصرت ایجاد شود.
وی ادامه داد: همچنین در انتهای بولوارالزهرا(س) که اکنون مسدود است درحال بازگشایی و ایجاد معبری 20 متری به طول 800مترهستیم تا بار ترافیکی خروجی و ورودی شهرک کرامت را از طریق این معبر به بولوار الزهرا(س) متصل و سپس به صد متری منتقل کنیم.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات