ایستگاه استقبال از زائر پایانه مسافربری امام رضا (ع) شهرداری منطقه 8

ایستگاه استقبال از زائر پایانه مسافربری امام رضا (ع) شهرداری منطقه 8

ایستگاه استقبال از زائر پایانه مسافربری امام رضا (ع) شهرداری منطقه 8

شهردار منطقه 8 مشهد از برپایی ایستگاه استقبال از زائرین پیاده به همت معاونت فرهنگی واجتماعی منطقه 8، با هدف ارائه خدمات شایسته به زائران امام مهربانی ها خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، علی شیرازی با اعلام خبر برپایی ایستگاه استقبال از زائر در پایانه مسافربری امام رضا (ع) بیان داشت: در ایام سوگواری دهه آخر صفر و شهادت امام رضا (ع) با هدف ارائه خدمات شایسته به گردشگران و زائران امام مهربانی ها، این منطقه نسبت به ایجاد ایستگاه استقبال از زائرین اقدام می‎کند.
وی ادامه داد: یکی از ویژگی‌های منطقه 8 شهرداری مشهد که آن را از سایر مناطق شهرداری متمایز می‌سازد، مجاورت این منطقه با حرم مطهر رضوی و موقعیت آن به عنوان یکی از اصلی‌ترین ورودی‌های شهر است که این ظرفیت ضرورت توجه هرچه بیشتر به این منطقه برای ارائه خدمات مطلوب به زائران بارگاه حضرت رضا(ع) را طلب می‌کند.
شیرازی افزود: استقبال و ایجاد زمینه برای آمادگی روحی جهت زیارت از اهداف برپایی ایستگاه استقبال از زائر است
گفتنی است؛ محتوای غرفه های ایستگاه استقبال از زائر در پایانه مسافربری امام رضا (ع)، واکس صلواتی، غرفه کودک، کمک های اولیه برادران و خواهران، مشاوره مذهبی، "سامندهی خادمان افتخاری " است.
شایان ذکر است، ایستگاه استقبال از زائر با مشارکت مدیریت پایانه امام رضا (ع) و سازمان‏های مردم نهاد منطقه 8 برپا گردیده است .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات