آسفالت 900 هزار متر مربع از معابر منطقه 2 در طرح نهضت آسفالت / افتتاح  ...

آسفالت 900 هزار متر مربع از معابر منطقه 2 در طرح نهضت آسفالت / افتتاح ...

آسفالت 900 هزار متر مربع از معابر منطقه 2 در طرح نهضت آسفالت / افتتاح دو پارک تا پایان سال جاری در منطقه دو

شهردار منطقه دو مشهد از انجام 60 درصد برنامه ریزی انجام شده برای آسفالت بیش از 900 هزار متر مربع از معابر این منطقه در طرح نهضت آسفالت خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، جلال قربانی با حضور در مرکز ارتباطات مردمی 137، پاسخگوی مستقیم سوالات، انتقادات و پیشنهادات شهری شهروندان بود، با اعلام این خبر افزود: منطقه دو مشهد، بزرگترین منطقه شهری با بیش از 500 هزار نفر جمعیت است لذا دارای بیشترین پیام مردمی در مرکز ارتباطات مردمی 137 بوده که این درخواست‌ها، به صورت ویژه پیگیری و پاسخگویی می شود.
وی ادامه داد: منطقه دو مشهد، بیشترین سهم را در طرح نهضت آسفالت به خود اختصاص داده است به گونه ای که از سه میلیون و 600 هزار متر مربع آسفالت در نظر گرفته شده برای شهر مشهد، بالغ بر 900 هزار متر مربع برای معابر این منطقه اختصاص داده شده است.
قربانی خاطرنشان ساخت: تا کنون حدود 60 درصد از سهم آسفالت این منطقه از طرح نهضت آسفالت از زمان شروع، انجام شده و مابقی آن نیز در حال انجام است که سهم بیشتر آسفالت نیز به معابر محدوده های کم برخوردارتر منطقه مانند بولوار توس، مطهری، هنرور و ... اختصاص یافته است.
وی در مورد اقدامات صورت گرفته در حوزه فضای سبز که یکی از اصلی ترین خواسته های شهروندان طی 6 ماهه نخست سال جاری، در تماس با 137 از شهرداری این منطقه بوده، نیز گفت: دو پارک نیز در بولوار توس و اسماعیل آباد سپاد در دستور کار ساخت و بهره برداری قرار گرفته است که این دو پارک نیز تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.
احمد پورمفردی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات