تقدیر رییس شورای شهر از خلاقیت شهرداری در نوسازی اتوبوس‌های غیر فعال

تقدیر رییس شورای شهر کرمان از خلاقیت شهرداری در نوسازی اتوبوس های غیر فعال

موفقیت ها در اجرای پروژه های مختلف شهری نشان از همدلی و همراهی همه مدیران شهری است

رییس شورای اسلامی شهر کرمان، از خلاقیت  و نوآوری شهرداری در نوسازی اتوبوس های غیر فعال تشکر و قدردانی کرد.

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید eftetahbusnosazishode.JPG
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید nosazi bus.JPG
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید raees shora darnosazibus.JPG
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید shahrdardareftetahbusnosazi.JPG
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید shahrdardareftetahbusnosazi1.JPG



به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، محمد فرشاد در آیین رونمایی از هشت دستگاه اتوبوس بازسازی شده شهرداری، ضمن تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع) گفت: شکی نیست که من هم به عنوان شهروند و هم به عنوان عضو شورای پنجم اسلامی شهر کرمان امروز بیشتر خوشحال می شدم و ترجیح می دادم که شاهد مراسم رونمایی از ناوگان نو و کارامدی باشیم ولی همانطور که شهردار و مدیرعامل سازمان حمل نقل بار و مسافر شهرداری در صحبت های خود مطرح کردند، متاسفانه وضعیت ناخواسته اقتصادی بر مملکت ما تحمیل شده است و به نوعی همه شهروندان کشور درگیر آن هستند.

وی ادامه داد: بر همین اساس برای حفظ حقوق مردم و ذلت ناپذیری ملت ایران ،امکان تحقق آرزو و آمال ما در این برهه از زمان وجود ندارد .

فرشاد با بیان اینکه اگر این تعداد اتوبوس بازسازی شده را می خواستیم خریداری کنیم ،حدود 50 میلیارد تومان اعتبار لازم بود ، اضافه کرد: حتی اگر امکان خرید و چنین سرمایه ای وجود داشت ، باید در ابتدا اتوبوس های غیر فعال را فعال و وارد چرخه حمل و نقل کنیم زیرا همانطور که اعلام شد این اتوبوس ها از آخرین و بهترین مدل اتوبوس ها در زمان خود بوده است که عدم فعال کردن آنها ظلم به سرمایه مملکت است.

وی بابیان اینکه این اقدام شهرداری قابل تحسین و تقدیر است ،از همکاری ،تلاش و همت همه مدیران شهرداری به خصوص شهردار کرمان و مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر جهت استفاده بهینه از امکانات موجود تشکر و قدردانی کرد.

رییس شورای شهر ابراز امیدواری کرد : امیدواریم شرایط مملکت طوری رقم بخورد که این تلاش به نحو بهتری دیده شود و در کرمان نیز به زودی شاهد ناوگانی جدید با امکاناتی بهتر جهت حمل و نقل مناسب‌تر شهروندان باشیم .

وی تصریح کرد: هرآنچه در شهرداری اتقاق می افتد حاصل همت و تلاش همه‌ی مدیران و مسئولان است .

نجمه ابراهیمی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات