اکران بیلبوردهای آموزش شهروندی اقدامی ماندگار و اثرگذار است

اکران بیلبوردهای آموزش شهروندی اقدامی ماندگار و اثرگذار است

فرج محمدقلیزاده با حضور در غرفه پایگاه خبری «شهریار» در دهمین نمایشگاه مطبوعات آذربایجان شرقی اظهار داشت: اکران این تابلوها از اقدامات خوبی بوده که شایسته قدردانی است.

او با تاکید بر لزوم اشاعه هر چه بیشتر این طرح در سطح شهر، افزود: بیش از یک سال است تابلوهایی شهری با مضامین پیام شهروندی در نقاط مناسبی از شهر با خط مناسب و با جملات اثرگذار این پیام ها را برای شهروندان آموزش می دهند که در این بین پیام های مرتبط با ترویج کتابخوانی بسیار مورد علاقه من است.

قلیزاده به بهره گیری از تمام رسانه های شهری برای افزایش آموزش‌های شهروندی تاکید کرد و گفت: از «شهریار» به عنوان پایگاه خبری شهرداری تبریز انتظار داریم در این رابطه در کنار بحث‌های خبری، در حوزه آموزش شهروندی به عنوان اصلی ترین وظیفه شهرداری در حوزه فرهنگی پرداخت مناسبی داشته باشد.

عضو شورای شهر تبریز تصریح کرد: کاری که به طور اختصاصی به شهرداری مربوط است بحث آموزش شهروندی است که هیچ نهاد دیگری آن را انجام نمی دهد. شهرداری باید  تمام توان خود را در این حوزه متمرکز کند.

او ادامه داد: در این خصوص شهرداری باید به طور مستقیم یا غیر مستقیم با استفاده از هنر و رسانه و شیوه های نو این رسالت خود را انجام دهد. در همین زمینه امور ارتباطات شهرداری اقدامات خوبی را آغاز کرده است و باید این موضوع را ترویج دهیم. پایگاه خبری شهریار، استودیو شهر، برنامه تلویزیونی تبریزیم و... از راه‌های ترویج آموزش شهروندی هستند.

قلیزاده در بخش دیگری از سخنان خود برگزاری جشنواره «شهر و رسانه» را ابتکار خوبی دانست و گفت: هر جایی بتوانیم مردم را همراه خود کنیم مطمئن باشید در آنجا موفق خواهیم بود و در هر جایی با مردم فاصله داشته باشیم و بخواهیم خودمان به تنهایی کاری کنیم، با مشکل مواجه خواهیم بود.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تبریز ادامه داد: این جشنواره فرصت خوبی برای شنیدن پیشنهادات و انتقادات مردم است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات