استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در مشارکت طرح آبرسانی به بم و...

پنج شنبه 2 آبانماه جلسه ای با حضور مهندس رشیدی با موضوع مشارکت بخش خصوصی در طرح آبرسانی سد نساء به شهرهای بم و بروات، در محل فرمانداری شهر بم برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمان، جلسه هماهنگی تسریع در روند اجرای خط انتقال آب سد نساء به شهرهای بم و بروات روز پنجشنبه دوم آبان با حضور حبیب‌الله نیکزادی‌پناه نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس، هادی شهسوارپور فرماندار بم، علی رشیدی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمان، مسعود فاضل مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم و جمعی دیگر از مسئولین محلی و استانی در محل دفتر فرماندار بم برگزار شد.

مهندس رشیدی در این جلسه ضمن اشاره به کمبود اعتبارات دولتی برای طرح‌ هایی از جمله طرح انتقال آب سد نساء به بم گفت: در صورت ورود بخش خصوصی و تأمین بخشی از هزینه‌های این طرح، تا پایان خرداد سال 99، آب به بم و بروات و ارگ جدید خواهد رسید.
وی ادامه داد: ۳۷ کیلومتر لوله‌گذاری در سالهای قبل انجام شده و ۱۶ کیلومتر از خط انتقال آب باقی مانده و این مقدار هزینه‌ای که در حال حاضر برای آن برآورد شده ۲۸۰ میلیارد تومان است که در صورت ورود منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید به این پروژه و تزریق حداقل ۱۴۰ میلیارد تومان به آن، پروژه به اتمام می‌رسد.
مدیرعامل آب منطقه ای کرمان همچنین اظهار کرد: با توجه به توسعه ارگ جدید در آینده و نیاز مبرم آن به آب، قطعاً مدیران آن به فکر تأمین آب مورد نیاز برای سالهای آتی هستند و اگر هم اکنون اقدام کنند و هزینه آبرسانی به این منطقه را بپردازند، دولت نیز سهمیه آب آنها را در اختیارشان قرار خواهد داد.
مهندس رشیدی، آب سد نساء بم را جزء بی‌ نظیرترین و با کیفیت ترین آب های ایران برشمرد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات