جشنواره «شهر و رسانه» گامی مثبت برای توسعه پایدار گردشگری است

جشنواره «شهر و رسانه» گامی مثبت برای توسعه پایدار گردشگری است

رضا خلیلی با حضور در غرفه بایگاه خبری «شهریار» در دهمین نمایشگاه مطبوعات آذربایجان شرقی اظهار داشت: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور، گردشگری از بعد تخصصی نیاز جامعه امروز ایران است و به نوعی موضوعی همه شمول است.

خلیلی افزود: تمامی حوزه های مختلف به نوعی با گردشگری مرتبط هستند. امیدوارم خروجی این جشنواره و مواردی که در ارتباط با گردشگری مطرح می شود برای توسعه پایدار گردشگری در شهر مفید واقع شده و بتوانیم از آن به طور مطلوبی بهره مند شویم.

او در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت پایگاه خبری «شهریار» به عنوان رسانه ای تخصصی در حوزه شهر، اظهار داشت: آمارهای جدیدی ارایه شده که نشان می دهد ۷۵ درصد  از جمعیت کشور در شهرها زندگی می کنند و اثرگذاری شهرها بسیار زیاد است. بخصوص کلانشهرها که به عنوان الگو در سطح کشور مطرح هستند.

سرپرست سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز ادامه داد: رسانه هایی که در حوزه شهر و مدیریت شهری فعالیت می کنند بسیار حایز اهمیت هستند چراکه مطالبات شهروندان در این زمینه بسیار گسترده است.

او با بیان اینکه شهریار نیوز مرجع  افرادی است که می خواهند در حوزه مدیریت شهری از اخبار اطلاع یابند، تصریح کرد: رفته رفته شهریار نیوز خود را به مقیاس مطلوب نزدیک می ‌کند که یک رسانه تخصصی در حوزه شهری باشد.

خلیلی بر لزوم انتقاد و نقد اقدامات مدیران در شهریار نیوز تاکید کرده و گفت: باید تلاش شود برای رشد و توسعه جامعه نقد کارشناسانه و دلسوزانه صورت گیرد. مدیران و کارشناسان دستگاههای اجرایی نیز نقد را به منظور تخریب تلقی نکنند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات