امضای تفاهم نامه سرمایه‌گذاری به مبلغ ۶هزار میلیارد تومان

امضای تفاهم نامه سرمایه‌گذاری به مبلغ ۶هزار میلیارد تومان

رضا جمالی با حضور در غرفه پایگاه خبری شهریار در نمایشگاه مطبوعات گفت: برای اجرای پروژه های مهم و بزرگ شهر توانستیم ۶ هزار میلیارد تومان و برای پروژه های خرد حدود ۲ هزار میلیارد تومان با سرمایه گذاران مختلف تفاهم نامه امضا کنیم.
او در ادامه با اشاره به برگزاری همایش بین المللی سرمایه گذاری در شهر تبریز گفت: این همایش توسط شهرداری برگزار می شود و در آن قصد داریم فرصت های سرمایه گذاری موجود در شهرداری را به سرمایه گذاران معرفی کنیم.
مدیر سرمایه گذاری و مشارکت شهرداری تبریز با بیان اینکه این همایش پس از تهیه بسته سرمایه گذاری برگزار می شود اظهار داشت: دو نظر در خصوص زمان برگزاری این همایش وجود دارد، برخی معتقد به برگزاری همایش در اوایل تابستان سال آینده و برخی دیگر معتقد به برگزاری همایش در دی ماه سال جاری هستند.
جمالی افزود: به محض تهیه بسته های سرمایه گذاری فرایند برگزاری جشنواره آغاز می شود.
او در ادامه با قدردانی از فعالیت پایگاه اطلاع رسانی شهریار اظهار داشت: وظیفه اصلی ما بازاریابی برای پروژه های شهری است و در این راستا رسانه های دیجیتال از جمله شهریار در معرفی پروژه ها نقش اساسی بر عهده دارند.
مدیر سرمایه گذاری شهرداری تبریز در پایان با اشاره به تصویب شیوه نامه جدید سرمایه گذاری در شورای شهر تبریز گفت: با این شیوه نامه جدید روال اداری پروسه سرمایه گذاری بسیار کوتاه شده و با تشکیل هیئت عالی که با حضور مدیران ارشد شهرداری تشکیل می شود بدنه شهرداری موظف به اجرای تصمیمات هیئت خواهد بود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات