ضرورت رعایت حریم رودخانه‌ها و کاهش خسارت سیل

در دومین نشست صیانت از اراضی ملی و منابع طبیعی استان هرمزگان ، بر ضرورت رعایت حریم رودخانه‌ها برای کاهش خسارت سیل تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان هرمزگان هوشنگ ملایی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان هرمزگان در دومین نشست صیانت از اراضی ملی و منابع طبیعی (حفظ حقوق بیت المال) اظهار کرد: از آنجا که وسعت زیادی از اراضی هرمزگان من جمله رودخانه ها جزو اراضی ملی می باشد، از این رو حفظ و صیانت از این اراضی ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

ملایی با بیان اینکه با همکاری خوب مجموعه قضایی استان شاهد تسریع در روند حل مشکلات موجود هستیم گفت: با تلاش های انجام شده در سالهای اخیر و شناسایی نقاط بحرانی و حساس، میزان رفع تصرف از حریم و بستر رودخانه ها بسیار چشمگیر بوده است.

وی در ادامه به بیان گزارشی در خصوص برنامه ها واقدامات جهت کاهش خسارات وآسیب های ناشی از وقوع سیلاب در رودخانه های پرخطر استان پرداخت و گفت:با توجه به نزدیک بودن فصل بارندگی ، مردم عزیز استان از استقرار ابزار آلات کشاورزی، دام ها ، هر گونه ساخت و ساز در بستر و حریم رودخانه ها به شدت خودداری کنند.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان هرمزگان اضافه کرد: صیانت از اراضی ملی با جدیت در دستور کار قرار داشته و با متخلفان در این حوزه برخوردهای قاطع و قانونی انجام می‌شود تا از سوء استفاده و دستبرد به این اراضی و منابع جلوگیری شود

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای هرمزگان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای هرمزگان

    شركت آب منطقه‌ای هرمزگان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات