برگزاری جلسه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل

پنجمین جلسه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر در دفتر مدیرعامل این شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر، مهندس بهمن گشتاسب در این نشست اظهار داشت: پدافند غیر عامل به مجموعه ای از اقدامات غیر مسلحانه اطلاق می گردد که موجب افزایش بازدارندگی و کاهش آسیب‌پذیری سیستم می شود.

رئیس گروه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر افزود: از طریق رعایت مفاد پدافند غیرعامل می توان به تداوم فعالیت‌های ضروری، ارتقاء پایداری ملی و تسهیل مدیریت بحران در مقابل تهدیدات و اقدامات نظامی دشمن دست یافت.

گشتاسب با اشاره به آغاز هفته پدافند غیرعامل در 8 آبان ماه سال جاری خاطرنشان کرد: با توجه به تاکید رهبر انقلاب که "همه مسئولین بخش های مختلف کشور همکاری کامل و لازم را با پدافند غیر عامل داشته باشند"؛ ضروری است تا همکاران شرکت نیز در برگزاری هرچه بهتر مراسمات مرتبط با این هفته اقدامات لازم را اجرا نمایند.

مهندس بهمن گشتاسب گفت: شعار هفته هفته پدافند غیرعامل سال 1398 "پدافند غیر عامل ، مقاومت و بازدارندگی با رونق تولید" می باشد که همراستا با شعار سال طراحی شده است.

وی اظهار داشت: انجام و تکمیل مطالعات پدافند غیر عامل طرح های مهم شرکت در سطح استان به ویژه طرح های مرتبط با آب شرب و کشاورزی یکی از برنامه های این دفتر می باشد.

گشتاسب افزود: با توجه به وجود چندین سد در دست بهره برداری و همچنین چندین سد در حال ساخت، از ارائه ی طرح های پژوهشی با محوریت پدافند غیرعامل استقبال می گردد.

رئیس گروه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر خاطرنشان کرد: در راستای اطلاع رسانی و برگزاری هفته پدافند غیرعامل نیز اقداماتی چون تبلیغات محیطی، صدا و سیما و فضای اداری شرکت انجام خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای بوشهر

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای بوشهر

    شركت آب منطقه‌ای بوشهر یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات